Mag toch hopen de de next genconsol 64man online aan kan zal toch wel grote tegenvaller zijn als dat niet zo is.
De reveal van MP is tijdens de EA persconferentie genaamd "The Download" lol Was nooit een eigen persconferentie geplanned volgens mij. Dus daar zullen we wat beelden zien en info krijgen. Maar daarna staan ze dus op de vloer en kan iedereen het spelen. Of misschien alleen pers dat weet ik niet. Maar zo stream is altijd handig en zie je veel meer.
ik gooide per ongeluk mn portemonnee tegen m'n scherm en nu zit er een barst in .. Hoop zo dat 1 van de next-gen consoles al uit is op het moment dat deze game ge-released word. En dat we niet veel langer op de One en PS4 versies moeten wachten dan op de 36 en ps3 versies..
Ik heb gewoon zin in deel 4 omdat ik na 400+ uur eindelijk uitgekeken ben op deel 3 (al speel ik er geen andere shooter voor in de plaats , want die is in vergelijking toch altijd minder )
Hoop alleen dat we bij de volgende generatie we minder COD vs BF krijgen. Vroeger was het nog rustig met Bad Company. Maar door BF3 en de sales van BF3 kom je op iedere forum en YT vid wel iets tegen van "COD is better". Waarom vergelijken eigenlijk? Denk dat iedereen met me eens is die beide games hebben gespeeld dat het totaal andere shooters zijn in het MP wereldje?