Peins er niet over, eerst de rubberbanding weg Speel daardoor sinds launch van naval strike niet meer Maar eh,.. Wat kost een 64 man server voor een maandje?
Rental Periods and Prices You can rent a Battlefield 4 server on console for a number of different days. The price for renting a server is as follows: 1 day ($1.49) 7 days ($6.99) 30 days ($24.99) 90 days ($59.99) Maar rubberbanding is voor mij eigenlijk wel weg. Heb nog eenmaal dat ik in vliegtuigen en heli's daar last van gehad (heel raar, maar op de grond was het gewoon normaal). Wel andere problemen voor in de plaats gekomen, maar goed...
Rubberbanding is op de ps4 niet weg als ik reddit mag geloven Prijzen vallen me 100% mee, is praktisch tzelfde als op de 360 voor 24 spelers
De prijzen vallen zeker mee! Een Counter Strike 1.6 server kostte destijds €20,- per maand en werd enkel gebruikt voor 5 vs 5. Nu heb je voor datzelfde geld een 64 man server.
Is de ACE 23 een fijn wapen? Edit:/ Als ik speel staat er; de disc is onleesbaar baar keer terug naar dashboard wat moet ik doen? Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk