Hoorde net iets zorgwekkend in een YT filmpje daarin werd de netcode een beetje uitgelegd en daarin werd verteld dat het zo was ontworpen dat 'high latency players' ook kills konden maken en dat de window frame of death net iets langer duurt. Dat was ook de reden van bv de killtrades die nog voor komen en het feit dat je vaak in 1 kogel lijkt dood te gaan. Ook het 5 meter om de hoek dood geschoten worden. Met andere woorden: BF4 heeft gewoon lagcompensation...
Lekker potje toen straks met Rivanov (die tenminste ook ammo geeft ) http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/64/461579033502036672/174263791/
Snap niet dat sommige gewoon niks geven. Kan heel goed zijn dat ze niet eens een ammo box dragen. Speel eigenlijk nooit Recon zonder sniper. Kies je die dan puur voor motion mines/ spawn beacon?
Carbine surpressed idd met Motion Balls en C4. Vind ik altijd wel leuk op de kleinere maps. Vooral op Zavod kan je dan prima verdedigen bij bepaalde vlaggen.
Jup. Vind hem juist super dan. Ik gebruik het dan ook alleen op wat kleinere maps dan merk je die langzamere bullet speed niet echt.
De MTAR met supressor is mijn meest gebruikte wapen, dat ding is echt belachelijk goed! Overigens speel ik steeds slechter de laatste tijd. Waar ik eerst makkelijk 3.0 KD's haalde in praktisch alle gamemodi (ptfo) lukt het me tegenwoordig al niet meer om 2.0 te halen. Dat is dan vooral puur het aimen, ik ben zo scheel als een haring. Zou misschien kunnen dat de PS4 sticks wat losser aan het raken zijn, daar heb ik zo een gloeiende hekel aan!
Ja idd. Dat merk je pas na 150-200 meter. Supp is juist erg goed op kleinere maps omdat je dan snel meerdere kills kan maken omdat je niet zichtbaar bent. Verder dan shot velocity decrease heeft een supp helemaal geen nadelen. Op een sniper of DMR vind ik ze ruk, maar op elke AR, Carbine, LMG of PDW gebruik ik hem.
Jup. Had genoeg kills waar mensen mij gewoon voorbij liepen. BF4 supressor is idd nice. Bij BF3 was die eerst ook goed totdat ze hem nerfde mbt damage op afstand. Toen was die gelijk een stuk minder. Ben blij dat ze dat nu niet gedaan hebben met BF4.
Oh dat wist ik niet eens Ik zat nog met de supressors van deel 3 in mijn hoofd en misschien dat ik daarom het automatisch minder vond gaan met een supressor.
Ik had ook het gevoel dat ze minder damage deden. Ik speel nog steeds met een muzzle brake, maar die kan er inmiddels ook wel af.
Ik vind alleen Locker, Metro en Flood Zone kut. Alle overige maps zijn op zijn minst aardig! Oh wacht, Wave Breaker vind ik ook niet zo...
Operation Mortar voor mij. Ik vind het gebouw waar die sub staat in Wave Breaker veel te groot, word daar altijd voor mijn gevoel vanuit 6 hoeken kapot geschoten.
http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/rent-a-server-program-live/ godverdomme DiCE , hoe incompetent kun je zijn heeft EA om geld te besparen stiekem de hele studio vervangen met deelnemers van Sterren Springen? En net als ik het weer een kans wil gaan geven
Komt het als een verassing? Je kunt niet van Dice verwachten dat het ooit goed zal gaan. Alle games die ze tot nu toe uitgebracht hebben kampten van begin tot eind met problemen. Ze hebben geen enkele game soepel kunnen laten lopen wat binnen het mogelijke valt. Tuurlijk iedere game heeft zijn problemen, maar de netcode van online games heeft nog altijd gefaald en zal nooit ook maar redelijk worden. Dat moet je gewoon accepteren als je een Dice game koopt/speelt. En dat is moeilijk dat weet ik zelf. Het idee achter de game en de game zelf is geweldig. Jammer dat de game niet gemaakt is door mensen met verstand van programmeren
Ja maar dit is toch vele, vele malen erger dan BF3, BF3, BFBC 1 en 2 en ga zo maar door BF3 was tegen de tijd dat rented servers uitkwamen gewoon GOED. Niet perfect, maar degelijk en betrouwbaar
Het grote probleem is dat ze hier nu met 64 man spelen. Wat betekent dat jij data van 63 man constant aan het binnenhalen bent. Veel verbindingen trekken dat niet zonder lag. Daarom hebben ze de death frame window ook vergroot (verkapte lagcompensation). Hierdoor ontstaan allemaal rare dingen en meer problemen. Speel je tegen spelers met een betere verbinding dan is er ook weinig aan de hand. Denk dat het ook de reden is dat het op de X1 beter loopt. Veel spelers van de X360 waar de gemiddelde bandbreedte altijd stukken hoger lag dan op de PS3. 64 man op de console was niet alleen de kracht van de console testen. En zeg zelf. Als je de netcode voor 24 man niet voor elkaar kreeg waarom zou je het dan voor 64 man wel voor elkaar kunnen krijgen. Dat heeft verder niks meer de kracht en mogelijkheden van een console te maken. Als je fouten ziet zoals 2 kogels in 1 frame en revive bug dan moet je serieus afvragen of je wel in staat bent om deze game te maken zoals je wil. En al helemaal als je Rockstar om hulp moet vragen om online bugs op te lossen.... Wat hebben die ooit online gemaakt om daar kennis voor te hebben?