1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat zijn toch slappe kut smoesjes, zeg nou zelf

als ze bang zijn voor under performance dan moeten ze daar gewoon rekening mee houden en er gewoon strakke limieten voor hanteren

low ping en high ping servers, ping limits, verspreide datacenters, een minimum beschikbare bandbreedte om online te kunnen etc

Ja daarmee loop je kans dat je je enkele klant die in de jungle in Zimbabwe met zijn 56k modem probeert mee te doen buiten moet sluiten

maar nu vervreemden ze hun hele userbase met dit waardeloze gepruts

de rest ben ik met je eens, het lijkt echt alsof ze ineens helemaal niet zo'n goede ontwikkelaar zijn als wij altijd gedacht hebben..

ze hebben de ideeen wel , maar de techniek lijkt ze in de steek te laten

wat nogal zorgwekkend is want hun techniek word voor zowat elke EA game gebruikt tegenwoordig :+

2. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Te snel games uitleveren.. Kan hun ondergang betekenen. Kijk maar naar Atari met het E.T spel. ;-) toch zonde, het lijkt meer om het geld te gaan i.p.v het met plezier een spel maken.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ben benieuwd hoe goed BF5 gaat verkopen. Als die echt stukken minder verkoopt zullen ze denk ik zelf ook wel conclusies trekken dat het op zo een manier eigenlijk niet kan

4. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Haha, jij zit zeker op Neogaf? Ik zie dezelfde post nu langskomen op neogaf namelijk van een duister persoon genaamd Burnfout:lol:

Overigens post ik er zelf niet, maar lurk er al een jaar of 2... Krijg het niet voor elkaar om een account aan te maken.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb ook al meerdere pogingen gedaan om account aan te maken op NeoGAF maar kom er niet tussen. :emo:
    Misschie moet ik iets van Sony in m'n username zetten. :+

6. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik zit nu te kijken en ik heb een maand of 3-4 geleden succesvol een account aangemaakt..... Hij is alleen nog niet approved. Wel grappig, want ik speel elke avond battlefield 4 met gaffers. Ach ja...

Overigens is BF4 echt 20x zo leuk geworden sinds de server updates.

Laatst bewerkt: 1 mei 2014
  7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Account aanmaken is me ook meerdere malen gelukt. Maar dan is hij nog niet approved. En na een tijdje gooien ze gewoon je account eraf. Dus je kan tot die tijd nog niets posten. Dus dan heeft het ook geen meerwaarde om een account te hebben. :+

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is niet alleen Dice en EA. Ze proberen voor iedereen de game speelbaar te maken. Proberen. Dus ook voor de mensen met trage verbindingen. Dat proberen ze dan in de game weg te moffelen. Ze hadden moeten zien dat die bij CoD ook geen succes was. Als je dan zoiets groots gaat opzetten dan is de kans dat het faalt erg groot.

De ideeën zijner inderdaad en die zijn ook nog eens erg goed. Maar als je een game maakt die voor de helft van de wereld niet echt speelbaar is omdat ze slechte verbindingen hebben dan kopen ze de volgende game niet meer. Daar draait het allemaal om. Ik denk dat als je servers kunt huren waar je de minimum ping kunt instellen de game super zal lopen.

Hoe vaak heb ik nu dat ik op iemand in de flank begin te schieten, hij nog kan draaien, aimen en mij met 1 kogel dood kan schieten terwijl ik hem al 5+ keer geraakt heb. Ook verbaasd het mij dat ik regelmatig assists krijg die onder de minimum damage van mijn wapen zitten. Zal sniper assist van 19 zitten er tussen (Intervention). Dan gaat er in de damage frames iets gruwelijk mis. Ook wordt ik wel eens dood geschoten en dan is de persoon in kwestie op een plaats in de killcam waar hij mij nooit had kunnen raken of had kunnen komen in de tussentijd. Lijkt of er dan 2-3 seconde vertraging tussen zit.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar ik speel het dan nog wel en ik huur dan een server tot het volgende deel uitkomt dus dat compenseert weer voor die paar mensen die eigenlijk de bandbreedte niet hebben om fatsoenlijk te kunnen spelen :+

Nu lopen ze ook inkomsten mis, dat kan niet anders

dit gezeik heeft gevolgen voor de verkoop van de game, van premium en straks als het weer terug komt voor de hoeveelheid servers die ze verhuren

serverhuur is normaliter iets voor de wat serieuzere gamers, hoeveel blijven daar van over met al dit gezeik?

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je ze al niet kunt huren blijven er heel weinig over :+

11. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik dacht precies hetzelfde. :D

12. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Vandaag maar eens weer battlefield spelen.ben benieuwd naar mijn ervaringen

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik speelde net Battlefield op de Vita :lol: 1 kill kunnen maken met een granaat

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Stokt dat niet heel erg. Heb er een aantal keer aan zitten denken om het te proberen. Is er nog niet van gekomen :)

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    stokt?

Hoe haal je in godsnaam trouwens kill met dan onding van een UCAV?

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Dat is dat observatievliegtuigje? Die is easy :cool:

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, die 20 UCAV kills. Dat is dat support ding die je krijgt na 3 jet fighter ribbons.

Ik heb er nu 5, maar dat zijn allemaal roadkills geweest. Die ontploffing lijkt wel niks te doen. Ik raakte ook een heli en er gebeurde gewoon niks. Of is het gewoon netcode die mij in de steek liet?

Laatst bewerkt: 1 mei 2014
  18. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
  19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die is zwar generfed. Toen ik hem net had had het een blastradius van 20 meter. Maakte je ziek veel kills mee. Nu is hij poep.

Merk dat ik beter op afstand kan blijven met een DMR. Haal dan makkelijk 5:1 ratios. Close range is er door mijn 150Mbit verbinding een vertraging van zeker een seconde. Soms begin ik een seconde eerder te schieten en ga ik na 1 kogel neer. Overigens altijd dezelfde personen in een map. Die hebben dus nog een inbelmodem :+

Close range kom ik aan 2:1 ratios en dat is vooral op vijanden die ik van achter of van de flank pak of gasten die gewoon niet kunnen aimen. Anders is het gewoon onmogelijk. Eerst set kogels die ik vuur worden niet eens geregistreerd om dat mijn kill window niet open is en ik te snel ben. Maak ik een kill dan is zijn death window langer open en wordt het een trade...

Deel Deze Pagina