Nu is de blastradius nog geen halve meter en de batterij is binnen een paar seconden leeg. Ik las net de tip om het op Rush te doen. Heb nu gelijk 3 kills in 1 potje Nja terwijl ik telkens wacht op de volgende reload, gewoon lekker op de computer maar
Weet je wat ik irritant vind aan de loadouts. Bijvoorbeeld ik heb de MTAR met surpressor voor de recon class. Maar ik wil dan de MTAR gebruiken voor de engineer class maar zonder supressor. Dus dan haal ik die eraf. Wat die dan automatisch doet is dat de MTAR voor de Recon class ook geen supressor meer heeft. De MTAR is zeg maar een wapen en als je iets veranderd heeft dat gelijk ook invloed op dat wapen in de andere classes. Bij BF3 was dat niet zo.
Is idd irritant ja. Maar is dit niet te verhelpen met die presets? Ik durf ze niet meer te gebruiken, laatste x dat ik presets gebruikte was mijn complete loadout gereset. De laatste tijd ben ik op grotere maps over aan het stappen van suppressor naar flash hider, die gooit ie er ook steeds weer af na ieder potje.
Hmm, typisch weer dat ze dingen die goed waren weer helemaal omgooien. Hele loadout gebeuren in Bf3 werkte een stuk handiger.
Net een 24/7 lockers zonder explosives gevonden. Helaas gaat het halverwege de map toch mis en begint iedereen weer te gebruiken. Admin is niet online. Daarom moet je dat van te voren uit kunnen zetten. Denkt er niemand na ofzo?
Weet iemand trouwens of je de scope glimps die de scopes op sniper rifles hebben, ook hebt als je bijv een acog op een assault rifle zet? Speel weleens met een acog of 3.4 scope op de m16a4 en de sar-21, maar heb het idee dat ik dan eerder gespot wordt.
Dat vind ik nou niet echt boeiend. kies je toch lekker een ander wapen. Laat ze gewoon maar eerst de echte problemen fixen. Dingen kloppen gewoon 9/10 keer voor geen meter. Ik raak tot 3 keer toe een heli met die ucav, maar er gebeurt gewoon niks. De CQB gevechten ga ik niet eens over beginnen.
Heb je het nou over de SUAV dat vliegtuigje of de UCAV voor de support? Want de SUAV doet geen damage aan helicopters. En de UCAV moet je volgens mij ook laten ontploffen.
Support ding en ik wil gewoon graag al die assignments halen Maar dan is het al een kutding om te gebruiken, maar als het dan ook niet registreert is het alleen maar een bron van irritatie.
Aug A3 of CZ 805 op Engelse sites weet ik het niet echt goed.. Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
Ik volg je niet. Je hebt de UCAV toch al? "Ik raak tot 3 keer toe een heli met die ucav, maar er gebeurt gewoon niks." Om kills te maken met de UCAV moet je hem hemzelf opblazen net voordat je een voertuig raakt.
Om het zelf op te kunnen blazen, moet je air burst unlocken. Daarvoor moet ik 20 kills maken. En waarom kan ik dan wel hits krijgen op tanks?
Ah zo bedoel je. Choppers hebben best een redelijk kleine hitbox. Dat zal ook wel niet helpen. Zal gewoon lekker Flood zone spelen of Silk Road en dan gewoon snipers killen op dak of heuvels.
Rush scheelt nu ontzettend veel zit op 17 kills, daarna wil ik dat ding eigenlijk al niet eens meer gebruiken zijn veel betere opties voor de support