Ja, die had ik allang hierna alleen nog bombing raid kills maken en dan heb ik alle china rising assignments
Die vond ik nog het lastigste. Soms lukt het mij een hele map niet eens om in de bomber te komen. Laat staan er dan ook nog 3 kills mee te maken. Als er een aantal man in je team om staan te campen heeft het weinig zin. Ook hier heb ik redelijk vaak dat op het moment dat het icoontje bij mij verschijnt er allang iemand in zit.
Net even snel, in een half uurtje, een BF4 video in elkaar geknald met gameplay van gisteren. Verdomd makkelijk programma, dat SHAREfactory. Helaas kan je niet faden met de audio, dus dat is lastig. https://www.youtube.com/watch?v=-H5sRc2E6WY&feature=youtu.be
Code achter de = tussen de YT tags zetten. Leuke vid. Goede recoil control ook. Zat vandaag er ook aan te denken om al mij vids achterelkaar te plakken.
Was niet echt goeie gameplay. De PS4 had een glitch waardoor mijn awesome gameplay niet opgenomen is. Dit is allemaal na de firmware update opgenomen (gisteren dus).
Heb het programma nog niet geprobeerd. Kun je op de PS4 zelf de muziek er onder zetten en naar YT versturen?
Je kan zelf muziek er onder zetten, maar naar YT niet direct versturen. Nog steeds Facebook natuurlijk, maar je kan ook op je USB zetten en dan op de computer uploaden naar YT
Dat programma werkt echt feilloos. Als je wilt heb je met een paar klikjes een filmpje met overgangen die het programma zelf uitzoekt. Muziek eronder (of niet) en klaar is kees.
AWS Zeer goede LMG. Weinig recoil, goede RPM, snelle reload en goede range. 100 kogels maar een drum ipv box als magazijn. Reloaden voordat hij leeg is scheelt bijna 1,5 seconde aan reload speed.
Maar jij speelt telkens met anderen he? Zoveel makkelijker om dan beter te gaan. Welke game dan ook, maar BF al helemaal.
Ik speel ook alleen hoor. Maar dan is altijd minder. Mensen spotten niet, geven geen ammo, geven geen medic pack, gebruiken geen tactiek, delen geen info en zo kan ik wel doorgaan. Daar haal je veel voordeel uit. Jawel, Naval Strike DLC nodig. Volgens mij 3x LMG ribben halen en 3x voertuig slopen als Support.
Hybrid en Rivanov wilde niet met mij spelen ... die DLC wapens komen niet bij mij in de lijst voor? Zijn die alleen te gebruiken op de DLC mappen? Heb toch maar Premium genomen.