Dawnbreaker liep al vast toen ik nog op de 360 speelde. Je zal toch denken dat nu met rented servers mensen hem eruit halen... Drop shot is dat niet iets van COD?
betekent liggen en schieten, maar dat kan helemaal niet goed in Battlefield je hebt namelijk een delay van 1-2 seconden als je prone gaat. In Cod wordt dat vaak gebruikt ja als je iemand om een hoekje tegenkomt. Daar heb je namelijk niet de delay en aangezien iedereen op borsthoogte aimt heb jij 9/10 keer de kill zonder moeite.
Ja. Je schiet en gaat liggen te gelijk. Wat madd monkey zegt drop shot in Battlefield is moeilijk. Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
Dat Dawn reaker vast loopt is echt iets van de Xbox. PS4 heeft daar helemaal geen last van. Drop shots lukken hier ook. Doet het soms per ongeluk omdat ik controls op tactical heb staan. AWS met heavy barrel + ergo/vertical + laser sight = eigenlijk een Ace23 met 100 kogels. Eventuele betere setup is gewoon kaal + sight. Stubby/potato geeft alleen een voordeel bij strafen, maar denk dat je dat alleen op close range moet doen en daarom een laser sight gebruiken zodat je niet ADS hoeft te gaan en toch dezelfde minimum spread hebt. Folding/angular grip is useless op wapens die al een hele lage vertical recoil hebben.
Ik heb AWS + Reflex [RDS] + Surpressor + Stubby grip nu. Vind het vooral fijn dat er amper tot geen recoil is waardoor ik beter kan richten.
Heavybarrel geeft nog minder zijwaardse recoil. Als je zelf goed de verticale recoil kunt compenseren zul je nog veel accurater zijn.
Ik zou overigens zelf nooit een stubby/potato + supressor gebruiker op een LMG. De grip zorgt ervoor dat je bullets dichter bij elkaar blijven. Dit is voor goed tussen mid en long range. Close en close to mid is het effect stukken minder. Op het moment dat je een supressor erop zet limiteer je de LMG eigenlijk to mid range max waardoor je veel minder voordeel uit je grip haalt. In bijna alle gevallen zou ik voor een ergo/vertical grip gaan voor een LMG. Ik meen dat hier mensen met een X1 ook last van hadden. Vooral toen de game net uit was?
Nope. X1 Dawnbreaker altijd goed geweest. Kon hem toen eindelijk normaal spelen toen ik de Xbox One had.
Ik vind de surpressor een must omdat ik nogal vaak als lone wolf richting vlaggen ga, als ik dan iemand zie en ga schieten vind ik het wel prettig dat ik niet direct zichtbaar ben op de map voor eventuele andere vijanden in de buurt.
Dan zou ik geen grip gebruiken. Kaal is hj denk ik beter dan. De reden dat ik een ergo gebruikt is om de reden dat de ergo de enige grip is die de weakness van een LMG covered en dat is schieten terwijl je beweegt. Als je stil staat is de accuracy sowieso al goed. Suppressor geeft btw 20% meer HIP spread als je stil staat. Ik merk dat ik echt veel meer kills maak als ik geen supressor gebruik. Komen ze vanzelf op me af
Jup. De spread van een LMG is 2.0 als je beweegt waar het bij een assault rifle bijvoorbeeld 0.8 is. Als je de Ergo neemt gaat daar dus 50% vanaf van de 2.0 wat de LMG een stuk beter maakt gelijk. Stubby is ook wel handig maar vooral op de echte LMG's zoals de MG4 etc. Waar je echt vaak full auto gaat met een bipod. Als je meer wilt rondrennen met een LMG dan is de AWS een betere keus.
Jullie zijn zo te lezen een stuk beter op de hoogte dan ik haha. Zal eens kijken met andere setups voor de AWS! Probeer nu ook mijn Assault en Recon score wat hoger te krijgen, vind het wel leuk als alle klassen ongeveer even veel service stars hebben. Bij Assault gebruik ik nu de M416, ook erg fijn! Stuk beter dan die AK-12 iig waar ik nog altijd mee rondliep. En bij Recon ben ik eens aan de slag gegaan met die DMR wapens, kun je ook long range mee knallen zonder dat je steeds moet herladen na elk schot.
Ik gebruik mijn AWS altijd met ergo en supressor. Minder recoil heb ik niet echt nodig op dit wapen, aangezien de AWS al zo weinig recoil heeft, niet op de minimap komen is eigenlijk altijd een must voor mij en de ergo grip zorgt voor minder recoil als ik strafe, dat is namelijk een ziekte waar ik niet vanaf kom.
Minder spread niet minder recoil. En idd je staat eigenlijk nooit echt stil. Ook al probeer je het. Je bent altijd wel een beetje aan het bewegen.
Er is een degelijk verschil. Ieder wapens heeft recoil omhoog, naar links en naar rechts. De horizontale recoil is met je hand niet te compenseren. De verticale juist heel goed door je pookje omlaag verder te drukken naarmate je wapen verder omhoog gaat. Je kunt dus met een heavy barrel de horizontale recoil kleiner maken en de verticale groter. Iets wat je dus zelf nog kunt compenseren. Je kunt op die manier de beste accuracy mogelijk halen. Hoe beter je hierin wordt hoe accurater je zult schieten en dan zie je de accuracy ook omhoog schieten. Het is aan te raden om dat zoveel mogelijk te oefenen. Hier vind je nog wat stats van de wapens: http://symthic.com/bf4-weapon-charts?support=1&sort=Class&adsc=DESC&attc1=None&attc2=None En hier voor de attachments: http://symthic.com/bf4-attachments?p=quick-data