Titanfall was wel heeel erg CoD achtig idd, maar wat verwacht je van de makers van het origineel.. Ghosts steekt er tot nu toe maar schraal bij af, vond dat titanfall er wel lekker uitzien
het was ook vooral veel verticaler dan CoD , en de mechs natuurlijk.. ik ben benieuwd wanneer die uit gaat komen maar BF4 blijft de shooter waar ik het meeste naar uitkijk (tot iemand Arma III op een console aankondigd)
Toch als je die gameplay van Killzone ziet, dat ziet er toch nog beter uit. Puur kijkend naar graphics.
Viel me wel op (logisch ook) dat hij even toonde dat je op verschillende manieren je doel kunt bereiken. Bv. tegen die vaten schieten zodat die jet naar beneden kwam. Wat me ook elke keer opvalt, is dat deze games me eerder doen denken aan een onrealistische actie films zoals Die Hard waar iedereen gewoon door elkaar heen rent en maar wat schiet en nooit fatsoenlijk cover zoekt. Je hebt vijanden die gewoon nog in het open blijven zitten, wat ben je dan aan het doen?!
Ik snap niet dat ze weer zo'n lineare cod game van de singleplayer maken. Staat lijnrecht tegenover de singleplayer. Waarom onderscheiden ze zich niet wat meer door de singleplayer meer open te maken.
maar het is nog steeds lineair en gebaseerd op set pieces en scripting in tegenstelling tot de MP waar je zelf je setpieces maakt maar goed, ze doen maar. Ik snap best dat er een goede markt is voor zo'n SP campaign en dat het goed verkoopbaar is en als dat meer mensen overhaalt om ook de MP te proberen is daar niks mis mee
Okay los van dat ze speelden alsof ze in een actie film zaten en het totaal geen echte match was moet ik zeggen dat ik wel even raar zat te kijken toen die hele wolkenkrabber naar beneden kwam levelution is no joke blijkbaar morgen maar even wat echte matches kijken