Gasten die in die test program zitten. Heb al een nieuwe versie van de game in in die files hebben ze wat DT info gevonden mbt wapens en gadgets. Bulldog: Desert Eagle: Unica6: SIG MPX: CS5 Sniper Rifle.
was gisteravond van plan om mijn battlelog vrienden te joinen . maar kreeg elke keer . lost network connection pfffff . toen maar gezocht op server nr. en dat haalde ook niks uit want ik begon een nieuwe match was zavod dacht server 111437 . vanavond iemand na 22:30 online toevallig? Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Mwah ... ik was op Lancam Dam wel even aan het ragen. Leek wel een slechte aflevering van Star Trek met dat gewarp van sommige mensen. Heb achteraf nog even snel hun profiel bekeken en waren allemaal Amerikanen Word je soms ook moe van. Nu m'n neefje nog even overhalen om Premium te kopen. Speel te weinig op die nieuwe mappen Overigens hoop ik niet dat bovenstaande klopt. EOD's met wapens? Dan zitten er straks 32 man in een hoekje zo'n robotje te besturen
Ach zal heus wel prima zijn die gadgets. Iedereen was eerst ook bang voor de AA mines in Naval Strike. Uiteindelijk gebruikt niemand ze echt en is die prima balanced. Net als die grenade launcher met drie kleine grenades.
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik die AA-Mines ook amper zie. Als je ze samen gebruikt zijn ze wel goed dodelijk.
Laat hem dat inderdaad maar snel aanschaffen! Kunnen we in ieder geval ook andere maps dan de Vanilla maps spelen.
Waar kan ik deze game voor een normale prijs kopen hier in NL? Heb nu al een tijd een topic in het Gezocht gedeelte, ook kijk ik veel op MP maar kan er geen 1 vinden. Ben niet van plan 60 euro te betalen voor een game van vorig jaar november.
Als hij overal 60 euro is zal dat wel de normale prijs zijn? Bf3 duurde oom heel lang voordat ie was af geprijsd. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk
Jaaaa..support baby. Heeft iemand dat vliegtuigje al bij support? Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk
UCAV? Ja al sinds de release. Nu is hij te zwak om hem nog te gebruiken imo. Sta bijna op het punt om de game ook voor de X1 te halen... Iemand anders wel al rented server gezien op PS4? Gister stond het er even en toen ik regio moest kiezen crashte de game en daarna was de optie weer weg...
Maar dan moet je toch een jet assigment halen? Voor die ucav? Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk
3. Ik kan je zeggen dat het de grind niet waard is. Overigens moet je echt de atrack jet pakken voor die assignment. Ik had in 1 potje 17 kills ermee. Had wel mazzel dat anderen er niet in sprongen.
Hoe lang blijven M2 Slams eigenlijk liggen nadat je dood bent? Haal er soms kills mee terwijl ik ze voor mij gevoel al wel 5 minuten eerder neer heb gelegd en in de tussentijd ook al een paar keer dood ben gegaan