Ik rond een uurtje of half 7 weer. Werd net even helemaal scheel Snipen is trouwens echt klote. Ook al mik je 100% op die gozer verdwijnt je kogen er alsnog doorheen. Dan heb ik het ook over een afstand van een meter.
Die teaser van Battlefield friends season 4 is echt zo grappig! https://www.youtube.com/watch?v=YbCbaLmx1ZQ Attention please, cooling system mail function, please find your nearest exit...zucht /Mod Ben je de laatste in de discussie die heeft gereageerd, dan edit je je bericht.
na maanden dit spel er maar weer eens ingedrukt... heb tenslotte premium. Nou dat was na 4 potjes wel weer helder.. dat moet je dus met vrienden doen en echt niet alleen een potje conquest gaan opzoeken want wat voor randdebielen je dan allemaal tegenkomt.. bah bah en nog eens bah! mensen ga COD spelen als je nodig ouwehoeren wilt
PS4 neemt helemaal niks meer op uit zich zelf. Alleen als ik zelf het opnemen start. Had 4 heli's in korte tijd neer met de SRAW en dan heeft hij natuurlijk niks opgenomen Niemand hier die de optie voor rent-a-server heeft gehad op de PS4?
Is die niet van hier? Hij staat in m'n friendslist maar geen idee waar die van is. Kan dan ook goed van Tweakers zijn.
Heb ook BF4. Heb het zaterdag avond en zondag avond even gedaan en ben rank 6 of 7 geloof ik. Maar jezus wat ga ik vaak dood Ik heb tot nu toe elke BF op de PC gespeeld en laatste tijd heel veel Titanfall dus het is even een omschakeling haha. Wel een toffe game, ziet er vet uit en speelt lekker weg. Nu nog wat minder dood gaan en iets meer killen