1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Nou nee hoor... ik speel graag met mensen die weten hoe ze de game moeten spelen en geen mongolen die denken dat ze of rambo zijn of figuren die ergens in een hoek gaan liggen met een sniper en nul komma nul nop doen en daarnaast hun kinect nog aan hebben staan voor de voicechat.

Dikke rage quit dus gister voor mij...

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Zoek dan een goede squad op in de game.

Ik kijk meestal naar welke squad veel punten haalt en ga daarbij.
    Daarnaast kun je om een squad order vragen en kijken of de leader die ook geeft, doet ie dat dan is dat vaak een goed teken.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit is de nieuwe gamemode. Chainlink.

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Is het normaal dat je in het begin vaak dood gaat? In BF3 had ik dit niet:p Heb denk ik 2 potjes in de + gestaan en 1 keer eerste ofzo voor de rest word ik zwaar afgemaakt:p terugslag is ook ff wennen haha

5. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Joh ik heb 70-80 uur online gespeeld en ga nog steeds veel vaker dood dan dat ik kills maak.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je hebt veel meer tegenstanders dus ja is logisch. Oh wacht je speelde al op de Pc he? Laat maar dan :p. Zal dan vooral gewenning zijn. Je loopt natuurlijk enorm achter ten opzichte van veel tegenstanders.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Speel je voor het eerst met 64 spelers? Want dan is het heel normaal

het is echt even wennen aan de vollere mappen

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal eens een surpressor erop gooien. Kan je net altijd even helpen en zorgt er voor dat je niet op de mini map komt. En geeft je dan wat extra tijd ipv dat 5 man je rushen.

9. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Gister een paar potjes gedaan met een Squad die goed samen werkte. Maar inderdaad sta ik er vaak alleen voor. Merk toch dat mic handig is. Gister zat ik al schutter in een tank. Tank rijd weg bij punt b zie ik in de verte een motor aankomen. Kon schieten wat ik wou, maar chauffeur begreep me niet en reed weg. Ben maar blijven zitten. Kan wel weer alleen erop af gaan. Maar 9 van de tien keer staan er ineens 4 man voor me neus.
    Zijn er nog veel mensen die het op de 360 spelen? Of ben ik echt toe aan een one.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

10. mauser8x57

mauser8x57 gt: ENFIELD22

Leuk Bevonden:
    7
    nou gisteravond zat ik in de pole off deadth pffffff ..nie normaal wat een pak slaag ik daar heb gehad . was geen beginnen aan . van ellende maar gequit en naar bed :mad:

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

11. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ALs je moeite hebt met kills maken, raad ik aan Team Deathmatch of Rush even aan te knallen.

Kun je lekker de schwung te pakken krijgen.

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Oh haha da's wel bagger inderdaad.

Ik speelde inderdaad al op PC BF3 en 2. En ja dat ik achterloop merk je goed. De guns en scopes die sommige al hebben zijn echt super. En mijn guns hebben nog niks, alleen begin wapens.

Nee ben het 64 man wel gewend van de PC. Ik weet ook waar ik heen moet en hoe het werkt. Het ging gister avond al wat beter maar ben met titanfall gewent gewoon te rushen. Ook het feit dat ik weer moet wennen aan de terugslag van de guns en het feit dat tegenstanders mij een stuk sneller afkrijgen is even lastig:p Hoop dat het snel veranderd haha:D

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mwah aan de guns hoeft het niet de liggen. De "standaard" guns zijn een van de beste van het spel. M416, AK5C, AK12 etc.

14. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ik maak mij er niet druk om, ook met 5-21 bv. sta ik regelmatig nog in de top-10 van een potje omdat ik continu bezig ben met capturen/defenden.

En daar draait het toch echt om in Conquest. ;)

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Meh, die standaard gun van Engineer heeft terugslag waar ik akelig van word:+

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja zijn ook pdw's. Even doorspelen en je unlocked zo de eerste Carbine. De AK5c.

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ah ok. Ja ga sowieso door want vind het verder gewoon een super vette game. Choppers en Jets vliegen gaat me goed af met controller. Dit is de eerste BF op console en ben toch blij dat ik hem heb gehaald.

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Moet zeggen dat de AK12 en de AK5C tot nu toe wel de betere wapens zijn ja. De ACW-R is ook wel sterk, maar veel minder accuraat.

Ben nu bezig met de M416 en ga daarna de M16A4 maar is een test ronde geven. Vind de balans kwa wapens stukken beter dan in BF3. Ben nu geneigd om steeds meer andere wapens te pakken.

Nu alleen nog een manier vinden om de snipers te unlocken. Die dingen zijn verschrikkelijk inaccuraat. Sta je op 2 meter afstand achter zo'n bush-wookie die ergens ligt ... schiet je nog naast :emo:

Sorry Hybrid en Rivanov, gisteren een migraine aanval gehad :mad: Had graag nog een paar potjes samen gespeeld. Dat ene potje ging overigens wel prima. Hybrid = de Terminator, jij blijft maar gaan :+

19. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Voor 4.99 kun je ze allen in 1 keer vrijspelen. :+

Zelf hou ik het bij de DMR voor de Recon class.

20. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.360
    Denk dat je nog even moet oefenen met snipers die dingen schieten heerlijk juist.

Deel Deze Pagina