True was wel standaard idd. Maar is ook logisch. Vind het al tof dat ze het durven te doen. Heb het eigenlijk nooit gezien, MP op stage. Morgen idd unscripted gameplay.
De gameplay die EA liet zien was op de PC, denk ik? Althans, zag geen knoppen van de One ondanks dat sommige wel zon controller hadden...
Ze zullen de One iconen waarschijnlijk nog niet ingevoerd hebben denk ik in de game. Maar leek me One devkits met One controllers.
Je zag duidelijk dat er met muis gespeeld werd toen de camera achter hun stond. Er stond ook press E toen ze in de lift zaten. Maarja, 60 fps en 64 man is genoeg voor mij. Gameplay bij MS was ook pc?
Lijkt me wel ja. Btw viel het jullie ook op geen supression? Ze kregen er wel assist voor maar geen blurry screen.
Is nu wel duidelijk dat BF4 mijn shooter voor mij word de komende tijd. Hou ook zeker TitanFall in de gaten en natuurlijk Battlefront maar die zie ik pas over 3 jaar verschijnen ofzo.
Wauw wat was dat vette gameplay zeg! Net als BF3 weer meteen aanschaffen (als ik een nieuwe console heb) en dan gewoon weer 1 jaar goed spelen. Heb BF3 ook verrassend lang gespeeld (niet veel uur) maar tot een paar maanden terug vaak nog 4 dagen pw
De speler die je zag (support) had een LMG toch, met M320? Is een nieuwe combo? En gooide die recon nu C4 op die tank. Hij had namelijk het recon icoontje naast zich. Zou jammer zijn indien ze C4 terug (zo was het vroeger toch oorspronkelijk?) hebben gegeven aan die klasse.
Die lift moet trouwens ook lekker zijn om 10 claymores voor te plaatsen wanneer iedereen er uit komt of wat C4.