1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Maar blijven alle DLC maps ook 'free' bij Premium, of komt er straks ook DLC die daar buiten valt, zoals ook wel eens met season passes gebeurt?

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee. Alle DLC's vallen onder Premium. Overigens komen er nu nog maar 2 DLC's uit. Dan heb je er 5 in totaal. Second Assault*, China Rising*, Naval Strike*, Dragon's Teeth en Final Stand.

* deze zijn inmiddels uit.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maak er regelmatig 3 kills mee en af en toe zelfs 4. Recoil is verschrikkelijk waardoor je op afstand geen zak meer raakt.

In MOH was het een bolt action, ik ga er nu van uit dat het een semi-auto gaat worden.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Met 21 kogels en die hoge rpm? Knap, of zet je het dan op single shot :+?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee is een bolt action. Je zag hem ook even in die vid waar ze de guns lieten zien op de test range. :)

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Was weer gezellig heren. Ging niet ieder potje even lekker maargoed. Communicatie was weer goed.

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Stel bazen jullie in die LAV :+ Tegenstander was gecoördineerd met die drie tanks. Damn!

Alleen jammer van die glitchers op Metro :emo:

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja sla je me dood hoe we Hanai nog wonnen. Toen we de LAV pakte ging het opeens de goede kant op qua vlaggen. Apart. Maar persoonlijk ging het niet echt super vanavond. Flood Zone was ook een drama server. Ach one of those nights.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wij zijn gewoon een master LAV duo Hybrid. :+
    Haha.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit even de stream terug te kijken idd. Een tip probeer de gun op de LAV meer te bursten. Iedere keer zie ik dat die overheat en als je full auto met dat ding gaat heeft die echt heel veel spread. :)
    Maar verder was je wel goed aan het gunnen. Zie het nu pas goed. Kijken waar ik niet keek etc. :)

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Krijg die gun niet altijd even lekker onder controle inderdaad. Ga dan iets te enthousiast op en neer. Moet dat iets meer controleren.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja is ook wel een slechte gun verder.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee maar een burst van 2 kogels is mogelijk met dit wapen. Meestal zullen het 3 kogels zijn. Heeft dus de potentie om 7 kills te maken :+ Verder altijd op het hoofd aimen. Zie zo veel spelers die ergens op heup hoogte beginnen. Game draait om headshots in head-on gevechten.

Hmm semi had ik hem denk ik meer potentie gegeven.

Hij zou nooit mogen overheaten. Welke perks gebruik je op de LAV. Enige kans dat een LAV het overleefd als ik engineer ben ik Active Protection en vluchten.

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat meer oefenen ook. Als ik lone-wolf speel pak ik ook haast nooit vehicles. Is alleen fijn als je met iemand samen speelt waar je mee kunt communiceren.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik bedoel die secondary gunner wapen. Die Rivanov gebruikte.
    Verder gebruik ik Zuni, die AP shell en Active Protection. En oh ja Reactive Armor.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja die bedoel ik ook. Driver gunner zou niet mogen overheaten. Dan heb je zoals je zegt te veel spread waardoor je toch veel mist.

Die perks gebruik ik ook :) Vind Zuni echt de beste tegen personeel.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    In the heat of the moment wordt ik af en toe wat te enthousiast. :+
    En ik weet dat K/D totaal niet van belang is bij Battlefield, maar het valt me wel op dat deze alleen maar aan het stijgen is sinds ik haast iedere avond met dezelfde squad aan het spelen ben. Scheelt zó ongelofelijk veel.

Laatst bewerkt: 13 mei 2014
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Cool. In de CTE is er minder screenshake van wat ik zo lees. En heeft DICE al confirmed dat ook dit erin komt. Was toen al voorgesteld door een member in BF3.

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Dat is wel ideaal inderdaad, zo vaak dat die net verdwijnt. Nu nog BF4 werkend krijgen :+

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zolang je alsnog 4 keer bezig bent voordat iemand opstaat, heb je daar bar weinig aan idd :+

Deel Deze Pagina