Blijven oefenen. Binnen no time gaat het lekker...met af en toe natuurlijk wel eens een iets minder potje, maar goed.
In lockers hangen die dingen overal. En altijd boven plekken waar mensen "campen" dus altijd wel kills.
Wat gaat het moeilijkste? Probeer op close range niet te aimen maar hip fire te gebruiken. Dat scheelt enorm. Verder kun je hier vragen stellen over welke wapens, perk en attachements je het beste kunt gebruiken.
Ik speelde op mijn 5de al Wolfenstein 3D dus ik red me wel Het heeft er meer mee te maken dat ik van CoD en Halo af kom en nooit, op 1943 na, een BF titel heb gespeeld. De gameplay is compleet anders. Daarnaast heb ik op dit moment de juiste wapens nog niet en zijn alle maps uiteraard nog nieuw voor me. Ik heb nu de Scar met RDS dus dan gaat het al wat beter en die maps en beste class etc. leer ik vanzelf wel. Nu moet ik ook zeggen dat het niet helpt wanneer je met Servantes speelt, ik weet niet wat voor een chaotische modus dat was maar ik werd helemaal knetter gestoord En dan te bedenken dat ik BF altijd links liet liggen omdat je 3 jaar op weg was naar de enemies...dat is nu wel even anders.
Ha, exact hetzelfde als bij mij dus, behalve bij mij geen CoD. BF4 is ook mijn eerste in de reeks, maar het is echt genieten. Nee, das niet leuk. Die speelt vals.
Zie Hybrid en mij ownen! http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/64/467376918128987456/169603086/
Sorry, maar ik ben niet onder de indruk van je speelstijl. Je hebt een AWS als beste wapen, dus zal je waarschijnlijk veel gecamped hebben. dat hoort niet, je moet rushen.
Ging vandaag wel lekker. Had goede server. Had in 6 maps met wat vrienden 200 kills gemaakt en nog geen 10x dood. 1 map 5 helis met tank
Awesome. Kom ook lekker schietend je scherm ingelopen! Save je ass daar wel Die gozer die die knife ontvangt duik ik trouwens ook als een malle bovenop. Ging wel lekker! Jammer dat onze scores niet best waren Rivanov!