AWS? Ik heb niet eens die Map Pack. Waarvoor dat wapen bij hoort. Dus dat gaat heel moeilijk. Edit; Waarom denk je dat ik camp? Want met campen krijg je nooit zoveel kills. Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
Heheheh, gister quatro kill door een choppie kapot te knallen met een RPG. Toch wel vet dat alleen jouw naam rechtsboven in de hoek staat, en dan 4 keer onder elkaar.
Ik heb even ShareFactory geprobeerd en wat random Engineer clips aan elkaar geplakt. [yt]BdMDxP6Y0JM[/yt] Eerste keer dat ik ShareFactory gebruik en had er daarom nog geen muziek onder gezet. Heb ook de transitie tussen de clips eruit gehaald omdat daardoor de eerst 1-2 secondes van de clip niet zichtbaar waren. Is er een manier om dit beter over te laten lopen zodat ik de hele clip zie?
Die AWS. Potje was al bezig toen ik joinde.. http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/64/468027487628764160/174263791/
Haha nice. Ik pak hem best wel vaak op Metro begin van een rondje. Ligt daar dan als battle pickup op de A vlag. Kan me nog herrineren toen dat ding zo overpowered was in BF3 in het begin. Iedereen liep ermee en je kon er mensen gewoon mee snipen haha.