Weet niet of iemand hier er ook last van heeft maar ik heb last van 2 problemen. 1. Hij onthoud mijn load outs niet. Soms 2 games wel en daarna staat alles weer op default. Nu heb ik dit opgezocht en een oplossing voor ( hoop tijdelijk want hij moet het gewoon opslaan) Dus mocht je er ook last van hebben: Na het maken van je load outs even naar settings gaan en iets veranderen. Dan save en naar wens weer terug veranderen. Als je de settings saves pakt hij de load out wel mee. 2. Ik kom soms in servers en dan heb ik geen rank? Gewoon random quick join samen met vrienden. Heel de game is vol maar niemand heeft een rank. Is dit een instelling van de server? Want je unlocked dan ook alles opnieuw...
Ben net even begonnen met de campaign (heb sinds de PS4 release alleen de MP gespeeld). En wat een gare shit man. Hard is niet eens hard...lijkt wel easy. En ik ben niet eens zo heel goed in shooters. Ben nu bij het 4e leveltje, gaat het nog moeilijker worden ? Graphics zien er ook best bagger uit op de PS4.
Nee gaat niet echt moeilijker worden. Is een cakeroll de SP. Probeer de target scores te halen om zo wapens te unlocken voor de MP.
Heb een mannetje van 5 maanden die ik graag nog even wil knuffelen voor tie z'n bed in duikt ... kut update
Ging toch nog best lekker in m'n eentje. AK-12 compleet klaar en dacht van, goh ... laat ik is aan de SCAR-H beginnen. De tering wat een wapen
Scar is een goed wapen inderdaad, alleen wel jammer van het kleine magazijn van volgens mij 21 zoiets.
Gister met een RPG een chopper uit de lucht geschoten Hij vloog recht boven me dus was niet speciaal maar wel leuk haha
Hoge damage, hoge recoil, lage rpm, klein magazijn. Op lon range potentieel de beste als je zelf goed de recoil kunt compenseren met je duim waarvoor je verplicht best een heavybarrel te gebruiken. Midrange moet je headshots maken anders leg je het af in 1 op 1. Close moet je ook headshots maken en dan nog heb je grote kans dat je verliest. In alle gevallen ga ik er van uit dat je tegelijk of bij a tegelijk elkaar ziet. Closerange is hij sowieso niet goed door het kleine magazijn en lage rpm.
Ik gebruik het meeste de AK5C. Fijn wapentje. En als Assault de AK12. SOms probeer ik ook te snipen maar jezus wat moeilijk op 400+ afstand. Vooral als ze bewegen. En het is geen One Shot. Dus vaak Hitmark maar geen kills.