Nog een level te gaan. Hopelijk komt Dragons Teeth snel. Heb niet weer zin op 30 uur vast te zitten op 120 zoals toen met die 110 cap..
Ik ben ook bijna op lvl 120, gelukkig gaat het levelen niet zo snel als in het begin met die quadtripledubbel 5000% XP weekend boost, 16 levels omhoog na 1 potje commander... Wanneer komt drakentand eigenlijk uit? Kan niet wachten op urban warfare!!!
Ben wat aan het experimenteren met 3D emblems maken, dit zou een basis kunnen zijn, ben alleen niet tevreden over de kleuren groen in de editor. Als t niks is voor XBW platoon maak ik er wat voor mezelf van Bij die linkse klopt de bovenkant alleen niet. Is een kleine aanpassing. Ik vind deze wel het beste gelukt:
Ik zou er nog een omranding omheen zetten zodat het wel een X lijkt. Nu zie ik dat op die onderste niet echt terug
Klopt, omranding wordt moeilijk, dan word het toch kleuren opvullen: Hmm vind deze ook niet echt om te zeggen geweldig miss toch beter gwn 2D houden zoals Hybrid's emblem hey ik kwam je emblem tegen http://emblemsbf.com/emblem-24988.html
Anders jatten ze hem lekker. Misschien omdat die zo mooi is. Vind die van jou al best nice. Je kan er altijd even mee spelen. Volgens mij kan iedereen het aanpaseen. De emblem. De laatste tijd weer bezig met de M416. Blijf de ACE 23 net iets fijner vind qua recoil etc. Maar de reload van de M416 Blijft toch lekker zo snelle reload.
Wie de hell van jullie is Neph... oid? Naam is iets langer maar weet hem niet exact meer Werd gister echt te vaak gedood door hem/haar met een XBW clantag en logo
Tuurlijk wel. Hoe kom je daar nou bij? Op iedere range zijn er gewoon betere wapens. Deze is gewoon allround en doet het op iedere range goed. Close verlies je gewoon van de AEK.
Komt geen nerf van de ACE 23 volgens mij hoor. DICE heeft al een paar keer gezegd dat die prima gebalanceerd is. Wat ook zo is imo. En als ze hem nerfen gaan mensen zeuren over de M416 waarschijnlijk.
Las ik vandaag nog op battlelog. Ze zijn er iig naar aan het kijken. Van mij hoeft er geen nerf te komen. Het is gewoon een allround wapen die door betere spelers niet eens gebruikt wordt. Als je een beetje skill hebt ik het compenseren van de recoil heb je genoeg betere opties. Denk dat de meeste mensen er problemen mee hebben omdat iedereen deze kan gebruiken. Zelfs slechte spelers. Je ziet ook iedereen reageren die hem voor het eerste gebruikt alsof die zwaar OP is. Dit is gewoon er AR waarmee slechte spelers ook uit de voeten kunnen. Zelfde als de AWS bij de LMGs. Daar zijn ook betere opties voor als je zelf wat beter bent.