1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bedoelde eigenlijk meer zijn battlelog. :)

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    :thumbs:

Battlelog is SunstormGT

Moet zeggen dat de speler wel iets beter zijn dan op de PS4. Rare is wel dat ik had verwacht dat het beter zou lopen op de X1, maar de PS4 is stabieler en heeft minder lag.

Laatst bewerkt: 22 mei 2014
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ziet er allemaal goed uit. Denk toch dat je het zelf moet voelen, maar ik zie geen onzin in het filmpje wat je iedere minuut wel mee maakt. Vraag me af wat de keuze was om op 10Hz te starten. En tevens stil te houden. Was dit puur om voor mensen met trage/slechte verbindingen te compenseren. Hebben ze niet gezien dat er daarom niemand Ghosts speelt?

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ohhh is het hoe langer je revived hoe meer punten je krijgt? Dus langer de peddles inhoud? En ik zie soms Jets vliegen die echt langzaam vliegen, mij lukt dit niet? Is toch gewoon de knuppel terug duwen? ( naar achter zeg maar )

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    1e wist ik ook niet.

Je hebt ook nog een rem ;)

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wow heb op veel slechte servers gespeeld maar die van net was echt drama. Zeker 10x getrade. :emo:

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik joinde net voordat die afgelopen was. Liep bij D het schip binnen omdat ik een boot zag en viel 10 meter later om de hoek dood neer :)

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb je toegevoegd! Had je nog niet in m'n Friends List zag ik..

/edit: Dit is toch je Battlelog?

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/OmegaSupremeGT/

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Battlelog is OmegaSupremeGT btw. Is denk ik nog van BF3. Ik zal de X1 versie straks even mergen met dezelfde als waar mijn PS4 versie op zit.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah oke. Had je niet gezien.

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Omega Supreme? PredaKing? Transformers vaak gekeken denk ik? :+ ... ik ken het overigens! Haha!

Ben vanavond waarschijnlijk ook van de partij. Hopelijk gaat het beter als gisteren anders ben ik er weer snel klaar mee. Raakte gisteren geen pepernoot. :mad:

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Squads lopen straks nog over. Moeten we ons gaan verdelen over meerdere squads! :+
    Zou natuurlijk ultiem zijn om met 32-man van hier in een party te zitten en in één team. :cool:

/edit:

[yt]i-bljL5t678[/yt]

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Aankondiging op E3. Gisteren heeft de pers ook iets mogen zien maar mogen niks zeggen.
    Naam zal wel veranderen denk ik. Maar het lijkt dus idd police themed te worden.

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    S.W.A.T? O god :+ Gaat het uitmelken van Battlefield nu ook al beginnen?

Ik wacht wel lekker op Battlefield 5. Tenzij deze ook heel leuk word. Ben verdomme net 2 maanden met BF4 bezig! Ga niet zo snel de switch al maken. Damn you! :+

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou Delphiki en ik hadden het er laatst over in het nieuwtjes topic. Het wordt waarschijnlijk een totaal andere BF game dus dan maakt het minder uit. En zal niet iedereen gaan switchen zoals je ieder jaar ziet met COD omdat dat ieder precies hetzelfde is qua gameplay.
    Dit kan misschien iets kleinschaliger zijn met tactische gameplay. Misschien third person soms etc? Ten opzichte van BF4 wat meer all out warfare is met voertuigen etc. Dus uiteindelijk zijn wel het wat ander soort FPS games die dan wel prima naast elkaar kunnen bestaan.

Laatst bewerkt: 23 mei 2014
  17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Zo zit ik ook een beetje. Ik speel pas een maandje of 4 BF4 en zit nu echt nog niet te wachten op de opvolger!

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hmmm... ik hoop toch niet dat ze met S.W.A.T de COD kant op gaan kwa actie. Battlefield moet lekker zichzelf blijven.

Sta zeker wel open tegenover iets anders. De "feeling" moet wel hetzelfde blijven.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat ook meer een spinoff worden. Gevoel zal wel hetzelfde zijn want blijft Frostbite 3.
    Maar denk gewoon eerder dat ze het een BF naam geven qua marketing. Het zal niet echt een BF game zijn zoals we die kennen.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Weet niet of de engine zich leent voor CQC. Daar is het net iets te stijf voor denk ik.

Deel Deze Pagina