Dan heb je hem echt net nog gegooid voordat je doodging. Kill je iemand die net de grenade nog in zijn hand heeft dan wordt die wel net van jou. Hier doet zo gast het ook. RPG net zo gastje die wilt gooien en dan valt de grenade die nu van hem is. Je hoort de enemy ook opeens "grenade!" roepen.
Heerlijk potje gehad gister in Operation Locker. Jezus wat is dat gewoon punten hoeren haha. 16000 punten en 71 ribbons . Ben nu level 29 en gaat gelukkig stukken beter als in het begin haha
Ik zou gisteren nog even spelen vanwege het dubbel XP event maar ja, dan moet je weer onverwachts werken..
Sinds een tijdje eindelijk BF aan het leuk vinden Duurt echt wel een tijd voordat je een beetje goed begint te worden met deze game. met cod gaat dat veel sneller. Gistere van lvl 18 naar 30 gegaan met die dubbele xp en boost van 50%. Operation Locker is echt een gekke huis, veel punten te verdienen als medic Wat is eigenlijk het verschil tussen carabines en assault rifles?
carbine's zijn de kortere uitvoeringen dus over het algemeen iets minder power en range maar ter compensatie wat sneller te aimen en meer stability Je moet het een beetje zien als een klasse tussen PDW en Assault rifles, Carbines zijn vrij allround en komen alleen op de echt korte en echt langere afstanden wat te kort
So is BF: S.W.A.T. the 'Police Warfare' game from 2012? http://m.joystiq.com/2012/04/21/police-warfare-kickstarter-suddenly-and-mysteriously-cancelled/
Ligt een beetje aan de maps en wat de squad nodig heeft. Persoonlijk meestal Engineer met SRAW en Slams. Op infantry only maps meestel Assault en vaak Support. Speelde eerst veel Recon, maar met sniper haal je minder punten vaak. Optie is dan om een carbine te gebruiken met spawn beacon.
Ligt aan de map. in Operation Locker Assault als Medic. Recon gebruik ik met een Carbine in close range maps zodat ik C4 kan gebruiken op tanks. En Engineer in long range maps. Meestal voor repair tool omdat ik veel in vehicles zit. Support nog eigenlijk niet echt meegespeeld haha
Mijn accuracy is een stuk lager, maar mijn HK% zit rond de 22%. Aim je meer op de borst Hybrid? Ik aim vaak op hoofden waardoor ik denk ik ook een lagere accuracy heb.
Aardig wtf momentje gisteren. Weird haha. Die revive ook. Was niemand in de buurt. http://xboxclips.com/video.php?uid=...r1dl&vid=d58b627c-c70b-491b-b4d8-ff2971952c68
Haha dat was geen revive. Screenbug. Heb ik al een aantal keer gehad. Dan is je HUD ook meteen weg. Heb ook wel een een bug dat wanneer ik ADS ik het keuze menu van de classes krijg die je ziet als je wilt deployen
Carbine en het is niet eens close te noemen Op Lockers en Metro altijd een shotgun + spawn point + T-UGS om lekker te klieren achter de linies
Upper body en dan laat ik de recoil de rest een beetje het werk doen naar een headshot toe. Maar meestal zijn ze dan wel neer al voordat ik bij het hoofd ben. Maar vind mijn accuracy wel prima vergeleken met BF3. Daar schoot ik ongeveer 15% met wapens en nu is het allemaal wel midden 19%. Komt vooral door de One controller denk ik. Heb er een stuk meer controle over dan de met de 360 controller.
de eerste en de doa , gewoon omdat ik voor die eerste een full choke had unlocked en geen zin had om met de andere daar eerst weer naar toe te moeten werken en de doa gewoon omdat dat ding gewoon lachen is, de chaos die je daar in een drukke krappe map mee kan maken is hilarisch. En hij klinkt ook zo lekker in de tunnels van Lockers, alsof er een APV in de gang geparkeerd staat ofzo maar eigenlijk heb ik niet zo'n uitgebreide mening over shotguns behalve dat de full choke een must is. Hawk 12G is ook wel lekker, M2014 ook wel , vind ze allemaal wel okay als er maar een full choke op kan
Ik merk zelf dat ik met de lagere RPM shotgun het vaak af legde (denk ook mede door de CTE) omdat er zoveel mensen met de defensive perk rond lopen. Speel zelf vooral (eigenlijk alleen maar) met de DOA12 + full choke + flachete. Of er moet een USAS op de grond liggen
En flechette als je pump shotguns gebruikt. Anders ben je de sjaak tegen body armor. Vind de 870 wel awesome. Die eerste auto shotty is wel grappig ook maar ben niet echt fan auto shotguns. Vind de one shots met een pump shotgun altijd zo tof.