1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik snap niet goed dat de tickrate een optie is. En waarom het de lage bandbreedtes zou helpen. Lage bandbreedtes hebben juist voordeel bij een lage tickrate. Als ze er nu voor kiezen om het niet te veranderen behouden ze dat voordeel...

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tickrate die je kan kiezen is alleen de tickrate die jij ontvangt. Niet wat je stuurt naar de server. Stond een stuk laatst op reddit over vanuit het CTE programma. Dus als je hem lager zet dan heeft het alleen negatieve invloed op jou, de rest zal daar niks van merken. :)
    Daarnaast heeft tickrate invloed op de CPU dus daarom geven ze optie voor als mensen het CPU problemen van krijgen op de PC.

Laatst bewerkt: 26 mei 2014
  4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Benieuwd wat de opties zullen zijn op de consoles, aangezien het zwaarder is voor de hardware.

5. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    Mooi man

Goed gemonteerd ook :)

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar als ik minder ontvang, dan ontvang ik toch ook minder hits. Want ik krijg wel clientside hitmarkers, maar de andere ontvangt de hits gewoon niet. Raar dat dit niet via de server is? Of moet ik de hits die ik op hem maak ook ontvangen? Dat lijkt mij toch dat de server dat registreerd?

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik weet niet niet precies hoe het werkt. Maar dat de slider echt alleen negatieve invloed heeft op jou. :)

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm dan is het goed. Als ik logisch nadenk zou ik het andersom plaatsen. We zullen het zelf wel moeten ervaren straks denk ik.

Al kan ik me niet voorstellen dat het voor iedereen positief zou zijn. Waarom hebben ze het dan niet eerder gedaan? Nu maak ik vaak trades terwijl eigenlijk alleen de ander dood zou moeten gaan. Als die trades minder worden zoals ik lees dan heeft daar iemand een nadeel aan. Ik persoonlijk denk dat dan de lagere bandbreedte vaker dood gaan en minder kills maken. Zoals het hoort, want als je wilt gamen online moet je maar voor een fatsoenlijke verbinding zorgen!

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien vertel ik het wel gewoon verkeerd en is het andersom. :p

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Sinds twee dagen speel ik met de Microsoft stereo headset en hij bevalt prima! Je merkt in-game dat je er veel beter in zit met een koptelefoon op. Ik eindig ook ineens een paar plaatsen hoger in de afgelopen potjes :).

Laatst bewerkt: 27 mei 2014
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. De game hoeft zoveel extra triggers qua geluid dat je er heel veel uit kan halen en vaak ook langer blijft leven.

------

Vandaag was er een battlelog update en nu vinden mensen dit allemaal in de code. BFH betekend waarschijnlijk "Havana". Wat de working title is voor de police theme BF game.
    Nu wel zeker dat die game eraan komt. :)

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hmmm ... weet niet of ik nou zo tevreden ben met de art-style eigenlijk. Kan ook totaal nietszeggend zijn. Hopelijk gaan ze niet voor een cell-shaded versie of iets in die richting. Keep it real, please :cool:

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

Krijg er een Payday vibe van eigenlijk.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Klinkt allemaal heel boeiend, dat zeker :) Hopelijk is het gewoon in een realistisch jasje.

Krijg er inderdaad een Counter-Strike vibe van allemaal. Heb wel vertrouwen in Visceral Games. Vond de Dead Space serie ook leuk om te zien ( niet om te spelen :+ ) ... ben benieuwd.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Voertuigen.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    'coming Q4 2014'

'Playable Q2 2015'

17. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ga die sowieso overslaan, de setting trekt me totaal niet en ik ben juist net blij dat BF4 eindelijk goed werkt....

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De setting trekt mij wel want doet aan R6 denken

maar ik ben nog best wel pissig over de BF4 launch..

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    De eerste 4, rest is DLC? Vind het schandalig dat er geen motors in BF4 zitten zonder DLC. deze waren op BF3 al erin gekomen op DLC.

Deel Deze Pagina