Zijn niet echt "officiƫle patch notes" nog maar dat komt er dus aan. http://www.battlefield-inside.de/2014/05/battlefield-4-qa-mit-david-sirland-auf-den-esl-one-finals/
Ik snap niet goed dat de tickrate een optie is. En waarom het de lage bandbreedtes zou helpen. Lage bandbreedtes hebben juist voordeel bij een lage tickrate. Als ze er nu voor kiezen om het niet te veranderen behouden ze dat voordeel...
Tickrate die je kan kiezen is alleen de tickrate die jij ontvangt. Niet wat je stuurt naar de server. Stond een stuk laatst op reddit over vanuit het CTE programma. Dus als je hem lager zet dan heeft het alleen negatieve invloed op jou, de rest zal daar niks van merken. Daarnaast heeft tickrate invloed op de CPU dus daarom geven ze optie voor als mensen het CPU problemen van krijgen op de PC.
Maar als ik minder ontvang, dan ontvang ik toch ook minder hits. Want ik krijg wel clientside hitmarkers, maar de andere ontvangt de hits gewoon niet. Raar dat dit niet via de server is? Of moet ik de hits die ik op hem maak ook ontvangen? Dat lijkt mij toch dat de server dat registreerd?
Ik weet niet niet precies hoe het werkt. Maar dat de slider echt alleen negatieve invloed heeft op jou.
Hmm dan is het goed. Als ik logisch nadenk zou ik het andersom plaatsen. We zullen het zelf wel moeten ervaren straks denk ik. Al kan ik me niet voorstellen dat het voor iedereen positief zou zijn. Waarom hebben ze het dan niet eerder gedaan? Nu maak ik vaak trades terwijl eigenlijk alleen de ander dood zou moeten gaan. Als die trades minder worden zoals ik lees dan heeft daar iemand een nadeel aan. Ik persoonlijk denk dat dan de lagere bandbreedte vaker dood gaan en minder kills maken. Zoals het hoort, want als je wilt gamen online moet je maar voor een fatsoenlijke verbinding zorgen!
Sinds twee dagen speel ik met de Microsoft stereo headset en hij bevalt prima! Je merkt in-game dat je er veel beter in zit met een koptelefoon op. Ik eindig ook ineens een paar plaatsen hoger in de afgelopen potjes .
Jup. De game hoeft zoveel extra triggers qua geluid dat je er heel veel uit kan halen en vaak ook langer blijft leven. ------ Vandaag was er een battlelog update en nu vinden mensen dit allemaal in de code. BFH betekend waarschijnlijk "Havana". Wat de working title is voor de police theme BF game. Nu wel zeker dat die game eraan komt.
Hmmm ... weet niet of ik nou zo tevreden ben met de art-style eigenlijk. Kan ook totaal nietszeggend zijn. Hopelijk gaan ze niet voor een cell-shaded versie of iets in die richting. Keep it real, please
Klinkt allemaal heel boeiend, dat zeker Hopelijk is het gewoon in een realistisch jasje. Krijg er inderdaad een Counter-Strike vibe van allemaal. Heb wel vertrouwen in Visceral Games. Vond de Dead Space serie ook leuk om te zien ( niet om te spelen ) ... ben benieuwd.
Ga die sowieso overslaan, de setting trekt me totaal niet en ik ben juist net blij dat BF4 eindelijk goed werkt....
De setting trekt mij wel want doet aan R6 denken maar ik ben nog best wel pissig over de BF4 launch..
De eerste 4, rest is DLC? Vind het schandalig dat er geen motors in BF4 zitten zonder DLC. deze waren op BF3 al erin gekomen op DLC.