Iemand op de XO even een squad vormen, ik weet niet waarom maar ik heb echt zin om helemaal los te gaan add reflex reson of stuur gewoon een invite
Is er iets mis met BF? Krijg maar 2 zoekresultaten in de server browser bij elke game mode. Zoekfilter staat gewoon alles normaal.. :{
Dat heb ik ook wel eens. Kan hij bugged zijn. Meestal als ik de game afsluit en weer op start geeft hij meer resulataten. Soms als ik in mijn ogen te weinig resulaten op CQ krijg kies ik er later bv nog een Rush bij. Dan heb ik vaak ineens 4x zo veel servers voor CQ. Server browser werkt nog steeds niet helemaal zoals die zou moeten. Als is het wel al een flinke verbetering t.o.v. BF3. Daar heeft hij gewoon altijd slecht voor mij gewerkt.
Bedankt voor de tips maar blijf toch maar max 3 a 4 servers als resultaat krijgen no matter what. Vreemd..
Gelukkig beginnen ze alles serieus te nemen. Als je vaak de fora ziet wordt er echt alleen maar geklaagd. Hopelijk blijven ze de game tweaken, want het is gewoon een fantastische game als het gewoon goed loopt. Toch snap ik de keuze van de CTE nog niet helemaal. Waarom het eigenlijk niet direct de optie heeft gehad.
Was nog niet klaar zeiden ze. Tsja of dat waar is is moeilijk te zeggen dat zullen we nooit weten. Maar het is goed dat het er is. En hopelijk gaan ze dat nu bij iedere game doen. Vroeger was dit redelijk normaal maar tegenwoordig zie je het bijna niet meer. Volgens mij heeft alleen LoL en CS het momenteel.
Wel veel gespeeld, maar eigenlijk nooit last van deze verschijnselen gehad. Of het is nooit opgevallen. Bij BF heb ik vooral bij BF BC 1 & 2 veel problemen gehad. BF MC liep echt super en BF3 met tijden redelijk.
Manmanman. Net een super nice multi kill met RPG shot tegen n chopper aan de andere kant van de map. Heeft die gewoon niet opgenomen. Altijd t zelfde. Staat als recenste filmpje ene van een aantal weken terug. Wtf.