Had laatst ook een headshot met tank AP shell op sniper over een meter of 400...kunt natuurlijk wel raden Jammer dat die hem van jouw ook niet heeft op genomen.
Je kan komend weekend Battlefield 3 gratis downloaden voor je PC. Ik besloot het maar even te melden voor het geval dat nog niet was gedaan en mensen interesse hebben. https://www.origin.com/en-us/store/buy/battlefield-3/pc-download/base-game/standard-edition
Twee potjes achter elkaar een enemy in een Little-Bird. Staat eerst 51-0 en daarna 49-2... niemand, behalve ik, die een poging waagt hem uit de lucht te halen. Zwaar irritant Op de grond stelde hij niet veel voor... In de lucht niet te stoppen. Volgens Battlelog een KD van 5.9... Holy shit. zyrkon SkyHigh ... insane.
Ik erger me altijd dood aan zulke lui. Natuurlijk, je bent goed. Maar wat the f* is er nu aan om potje na potje alleen maar in een heli te zitten. Vaak doen ze ook nog eens niets aan vlaggen cappen of een teammaat uit de brand helpen. Ook zie je dan vaak je eigen teamgenoten die heli vaak met opzet ontwijken, i.p.v. gewoon ff met z'n 2'en dat ding neer te halen. Uiteindelijk doe je het toch allemaal voor niets want mocht je hem eindelijk dood hebben dan zal hij net zo lang wachten met respawnen tot er een nieuwe heli staat. Once again, vaak zijn ze wel goed, maar ik snap niet hoe je op die manier plezier of enige voldoening uit het spel kan halen.
Iedereen zegt altijd hoe kan je zo plezier hebben als je zo speelt. Maar als ik het bijvoorbeeld ook zo speel dan vind ik dat op het moment zelf leuk. (gaat over andere situaties dan deze, heb bf4 niet)
Wel nice als je zo goed kan vliegen, mij lukt een stukje recht vliegen al niet eens laat staan een bocht maken
Dat vind ik ook wel een beetje ver gaan want de balans in BF4 is gewoon wel heel erg goed. Er zijn maar weinig mensen die 50-0 kunnen spelen, dus echt vaak komt het ook niet voor. Je bent met 64 man aan het spelen, dus de kans dat diegene jou vaker dan 1-2 keer tegenkomt is vrijwel nihil. Daarnaast kun je hem solo met een stinger vrij gemakkelijk neerhalen wanneer hij niet gerepaired wordt en anders jaag je ze vaak wel weg. Het is hooguit irritant wanneer jij de enige bent die er iets aan probeert te doen.
Ik ben ook gewoon slecht in BF omdat ik het niet gewend ben... Ik vermijd shooters met tanks/heli's altijd als de pest. Ligt dus ook een beetje aan mezelf. Maar fck, kwil die trophies halen XD
Agh die kunnen nieks met een wapen. En met een SRAW heb ik ze easy uit de lucht. Die gasten hebben 0,0 kans als ik ze uit de lucht wil hebben. Ik lach er altijd om. Killen ze mij 1x dan frag ik hem de hele map
Zojuist een potje alleen maar als medic gespeeld op een 400% Operation Locker server. De K/D is dus even niet representatief, maar leuk om te zien dat je goed beloond wordt voor je teamwork. http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/64/472347892860423936/196787135/ In totaal 97k EXP en MVP, in pak em beet 40 minuten (niet eens vanaf het begin van het potje gespeeld). Kills maken is overrated .
Had net een potje waarbij een stuk of vijf man van de tegenstander 'in' het plafond zaten op Metro Heel irritant!
Zitten vaak dat hele stuk in het dak. Van B tot aan de deuren bijna bij A. Dat was het positieve toch?
Kijk wel 99% ervan via mijn iPad, maar op geen enkel ander forum last van. Iets wat me op viel de laatste tijd.