Kijk altijd via Safari dus zonder Tapatalk. Verder werkt alles perfect hoor Alleen de YT vids doen het vaak niet. Als ik de pagina ververs dan doen ze het meestal wel. Heel af en toe moet ik quoten en de YT code kopiëren en dan handmatig invoeren. Maar dat komt bijna niet voor. Kan ook aan de vid zelf liggen.
Hahaha awesome. Gister leuke Defibrilator kill haha, wil iemand reviven springt er een tegenstanderd voor altijd lekker.
Nieuwe client update vandaag zo te zien. 360 info. Voordat er wat gezegd wordt over de tickrate. Die krijgt last gen nog niet. Dus dat die hier niet bij staat betekend nog niks voor PC en current gen.
Dus die update voor de One komt later deze week? Of ... ? Alleen maar goed! Gisteren had ik overigens op Operation Locker wel wat last van RPG raketten die geen damage deden Best grappig als je 10 van die dingen een gang in knalt en je raakt niemand. Dat terwijl er TOCH iemand staat. Hebben ze de ACW-R stiekem een buff gegeven? Raakte eerst geen pepernoot met dat ding. Speelde gisteren heel even en verbaasde me dat iedereen ineens heel snel gestrekt ging
Dit is dé netcode patch van BF4, ook op de X1? Ik moest vandaag een BF update installeren, dus dan zou hij al binnen moeten zijn dus.
http://xboxclips.com/video.php?uid=...z NL&vid=b58eb001-9d6c-4546-8196-4bd91bc17cfd Blijft leuk zo'n kill haha
Snellere server updates zodat er minder killtrades zijn, beter gevoel van damage etc. Maar zie dat de 360 en PS3 ook wel wat updates gehad hebben voor de netcode dus het kan idd beter zijn. Maar de tickrate update hebben ze nog niet. Weet ook niet of ze het gaan krijgen. Vraagt toch wat meer van de CPU en de 360 en PS3 lopen al op hun max mbt BF4.
Het enige waar ik gisteren nog last van had was idd killtrades. Maar gekilled worden terwijl je de hoek al bent omgerend is er niet meer bij. Ook heb ik het idee dat degene die beter richt/reageert ook in het voordeel is, dat was eerst ook wel zo maar veel minder. (Althans dat idee heb ik) Heb al vele close range situaties gehad die ik normaal vaak verloor maar nu ineens won. Overal loopt hij ook veel soepeler. Ik merk het ook heel goed omdat ik altijd met 1 persoon speel die in de zelfde kamer zit als ik, alles wat bij haar gebeurd duurde normaal een seconde of zo voordat het bij mij gebeurde, nu is die tijd veel korter!