Die DLC zal aanstaande maandag wel gepresenteerd worden tijdens de E3 Ga straks denk is proberen op m'n gemak te spelen. Soms is dit spel geniaal, soms ook niet. Vraag me af waarom ik in het ene potje wel met 3 kogels (bij wijze van) iemand neerknal en daarna een compleet magazijn in iemands lijf moet schieten... dat terwijl ik op 1 meter afstand sta
Geweldig maar waarom nu pas Zal wel een azijnzeiker zijn maar vind t gewoon zuur voor de franchise Je krijgt hier niet alle afhakers mee terug en dit was de BF die met de overgang naar next-gen en de hele matige CoD van dit jaar gewoon DE game had moeten worden En dan is t Juni voordat het zo werkt als iedereen (devs included) zou willen
Ze mogen ook blij zij dat het een hele matige CoD was. Anders was je nog veel meer spelers kwijt geweest. En waarom nu pas is ook de grote vraag voor mij. De reden die nu bij de optie in het menu staat is ronduit bullshit.
Ik denk geld Kosten van betere servers en doelgroep zo groot mogelijk houden (dus mensen met een inbelverbinding een kans geven en dus een fuckload aan standaard latency introduceren) €€€
Zojuist kreeg ik de mogelijkheid welke save ik wou gebruiken, de oude op de xbox of de nieuwe. Normaal gesproken koos ik altijd de nieuwe, voor de verandering nu maar eens de oude gekozen en voorlopig zijn me loadouts nog niet veranderd Ik ben zo benieuwd. De tickrate update bevalt mij trouwens heerlijk, ik heb nu echt weer zin om te spelen en stop niet na een uurtje.
Oa ja. Plus EA als uitgever. Plus de andere projecten van Dice (Star Wars, de nieuw spinoff, DLC). Plus cross gen (dus vele platformen het draaiend moeten houden/krijgen).
Haha, die bovenste is wel leuk. Ik ben benieuwd of het een nieuwe irritatie wordt of dat het daad werkelijk iets toe kan voegen. Vooral omdat je geen pistol + shield tegelijk kan dragen.
Nou ja zie het op lockers en Metro wel werken. Denk dat je het op grotere maps niet gaat zien na de eerste week. In het begin zullen mensen het wel gebruiken omdat het nieuw is maar na een week wordt het alleen gebruikt waar het werkt denk ik.
Op chokepoints kan het nuttig zijn. En in smalle gangen etc. Open plekken useless imo. Daarnaast moet je er voor samen spelen want alleen jij met een schild richt niet zo veel aan. Die c4 met riot shield doet me echt aan MW3 denken
Riot shield? Tja range is zelfde als een mes. Die is ook 1 hk. He. Wel het idee dat je een stuk trager loopt als je het schild vast hebt. Denk dat 1 hit wel voldoende is.