Had echt precies hetzelfde niks werkte. Gelukkig kwam ik deze oplossing tegen. Succes ben benieuwd of het je ook gelukt is.
pffffffffffffff juli dan pas . balen maarja tis bijna juli Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Het werkte perfect, kon gewoon weer m'n expansions spelen zonder problemen. Maar wat omslachtig eigenlijk haha.
Met premium krijg je de mappacks toch 2 weken eerder? Dus als die begin juli normaal beschikbaar zou zijn, zou die halverwege juni voor premium beschikbaar zijn.
Behalve als dit de release datum voor premium is. Voorheen waren de data altijd voor de premium members.
Logisch ook. Want de niet premium members hebben dan een domper op die dag en zo hopen ze meer premium te verkopen.
Heb het alleen soms als ik een server join die al bezig is. Dan loop ik heel even zonder wapen rond. Daarna spawnt die gewoon net als de rest van de textures.
Heb ik ook. Spawn in ik een game, moet ik wachten op mijn wapen... Ook al paar keer gehad dat ik dood ging omdat ik nog niet kon schieten als ik midden in een game erbij kwam Maar inderdaad daarna laad hij wel door.
Geen wapen spawn heb ik eigenlijk nog nooit gehad....misschien ook omdat ik altijd in een voertuig spawn als het potje begint...wel dat de onder- en achtergrond nog aan het laden is terwijl ik al wegrijd, en dat het geluid effe mist in het begin, maar that's it.
Alleen kwa spelersaantal ? of ook in gameplay, en grafisch echt veel beter of valt dat best mee? Deze vraag is MP gericht.
Ja en nee. Meeste mappen vind ik maar matig. Er is geen dlc waarvan ik kan zeggen dat ik de helft of meer van de mappen leuk vind. Echter krijg je er ook andere en nieuwere wapens bij waarom ik aan de andere kant ja zeg.