Maps zien er leuk uit. Verwacht sowieso niet te spelen nu de beta van Destiny er dadelijk is. Misschien daarna even. Maar denk dat zodra Destiny uit is ik BF4 nog maar weinig zal spelen. Ook omdat PvZ in de tussentijd nog uit komt op PS4.
Ik ga morgen wel even spelen heb sowieso het voordeel dat ik het via de US store heb gekocht, dus waarschijnlijk eerder kan spelen
Eventueel kan ik morgen en overmorgen nog even proberen. Ligt ook aan hoe laat de fysio komt en of ik daarna sowieso nog iets kan
Zitten hele leuke maps tussen. Sterker nog, ik vind ze allemaal erg leuk zo op voorhand. Lijkt me tot nu toe de leukste DLC, maar aangezien ik geen season pass heb en andere spellen zoals Destiny en The Last Of Us voor de deur staan twijfel ik om het aan te schaffen..
Ik check morgen op de ps4, maar denk het niet. Dan add ik je wel merkte nu toch weer dat het heel vermoeiend is als je team nergens op reageert
Nou zal wel een tijdje duren voordat ik dat binnen heb, denk wel dat het voor de 360 minder zal zijn. Na ach. Kan ik even verder met pokemon terwijl die aan het downloaden is.