1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Echt knap hoe je zo een hoge SPM over zo een lange tijd kunt volhouden.Als ik voor mijn doen echt een uitzonderlijk goed potje speel kom ik nog bijna niet aan die SPM

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Precies, heb weleens boven de 1000 gescoord in een potje maar om dat over zo'n lange tijd vol te houden, never nooit niet. :+

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja in het begin heb je heel veel battlepacks en als je die goed gebruikt samen met double xp bijvoorbeeld kan je SPM omhoog knallen. Ik zat eerst ook op 1300. Nu gaat alles een stuk langzamer en tijdje vast gezeten op 110 en 120 en de laatste maanden is die langzaam naar 900/1000 gegaan.

4. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ah, battlepacks, waarvan ik pas door had dat je die moest openen toen ik er al veertig had ofzo :F:

5. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Dubbel Xp weekenden helpen daar flink bij hoor, zonder xp boosts en dubbel xp weekenden kom je daar never nooit aan, of je moet een vehicle whore zijn.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    We hebben ook de eerste maanden van BF4 constant double xp gehad door de problemen. Hebben zelfs een paar keer volledige week gehad. Imo is een SPM van boven de 600 gewoon netjes dan speel je goed de objective.

7. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ik zag niet zo lang geleden een battlelog profiel van iemand die alleen maar in jets had gevlogen, als ik het mij goed herinner had ie geen enkele ''gun'' kill.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    je moet gewoon altijd in een squad zitten en nooit stil staan als er nog een vlag te pakken is.

Want alles wat je voor of met een squad doet = extra punten (saviors, avengers, squad assists , squad heals , noem maar op)

en alles wat je op een vlag doet = extra punten

meer is het niet

Ik heb geen hoge K/D , geen hoge KPM, kan nog geen chopper besturen, heb voor de jets nog niks unlockt maar zorg gewoon altijd dat ik niet stil sta voordat we alle vlaggen hebben en ALTIJD in een agressieve squad zitten die er voor gaat

http://bf4stats.com/ps4/Delphiki_NL

en dat mes snijd aan twee kanten. Ten eerste scoor je meer punten en ten tweede zijn de potjes sneller over :+

En ja, uiteraard helpt het als je je boosts gebruikt en is het ook zo dat ik de laatste maanden niet veel meer speel behalve als er DLC uitkomt en dan is er natuurlijk ook vaak dubbel XP

zonder al die boosts zou ik de 130 ook nooit gaan halen, nu is er nog een kleine kans dat me dat gaat lukken

Laatst bewerkt: 8 aug 2014
  9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wacht maar tot Final Stand komt dan mag je 140 halen. :p
    Ik wil de punten per level daar niet van weten haha.
    Maar ja dan is level 140 wel iets speciaals gelukkig zoals colonel 100 van BF3.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    1000.0000 per level :+

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Iemand online vanavond?

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Gaan de punten zo hard omhoog want van 100 naar 101 ging snel bij mij?

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als ik nu van level 123 naar 124 wil moet ik 680.000 punten verdienen. Weet niet hoeveel het is van level 100 naar 101?

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Van 101 naar 102 is 200k

Met een beetje geluk haal je dat met dubbel xp en 200% boost dus nog wel in een potje :+

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Iets van 200 of 250.000 dacht ik? Maar dat is dus verdubbeld tegen de tijd dat je op 120 zit

Ik zie 1000.000 per level tussen 130 en 140 wel gebeuren

En hoe meer ik speel hoe minder medals en unlocks en extra bonussen ik kriijg voor mn gevoel. Ik blijf wel wisselen met wapens zodat ik nog battlepacks er service starts verdien maar echt hele dikke potjes qua punten zitten er niet zo vaak meer tussen voor m'n gevoel

Tot hoe ver gaan de service stars trouwens , is dat oneindig voor de klasses?

Laatst bewerkt: 8 aug 2014
  16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal wel max 100 zijn net als de wapens?

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is dat bij de wapens zo?

Ik probeer altijd te stoppen als ik geen battlepacks meer krijg en dan door te gaan naar de volgende. Vergeet het natuurlijk wel eens..

Ik zit nu op 50 service stars voor Recon met bijna 68 uur gespeeld , dus ben al op de helft dan :+

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Even gechecked en de class gaat gewoon door. Wapens stoppen bij 100.

19. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ik heb sinds een paar dgn dat bij bijv medic de medic box in mijn handen blijft en pas bij de 2e dropt hij hem.

Het gekke is dat ik sinds 2 dgn opeens overal maar 1 balkje heb bij connection vd servers maar wel voor het eerst een OPEN nat :confused:

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarschijnlijk heb je dan een pistol in je hand als je de medic bag wilt gooien dan moet je idd nog een keer klikken. Super irritant. Al zeggen ze dat ze dat gefixed hebben in de volgende patch. Maar dat hebben ze vaker gezegd.

M.b.t balkjes die zijn bugged soms. Ook al heb je een goede connectie.

Deel Deze Pagina