VSS zonder recoil + unlimited motion sensors spammen in Bad Company 1 . Haha wat was dat overpowered zeg. Wel raar dat Assault nu geen defib meer heeft, was toch altijd een erg belangrijk en handig onderdeel in BF3. En vooral als je goed samenwerkte in een squad kon het echt beslissend zijn als je snel je maten kon redden en zodoende door kon pushen.
Ik weet niet wat dat andere ding doet eigenlijk. Kunnen naalden zijn ofzo waar je er 5 van hebt en dat is dan een revive. Veel is nog een beetje gokken. Levelcap is daar op de E3 en Jackfrags ook dus hopelijk kunnen die meer vertellen als ze vids uploaden.
Dat betekend dan dat we meerder keuzes hebben in het eerste slot? Ipv niks en defibs. Btw als ik de gameplay zo bekijk lijkt er ook geen killcam erin te zitten. Kan natuurlijk er gewoon even uitgelaten zijn maar ik hoop dat het helemaal weg is. In BF3 heb je een perfect flank met je silenced wapen bijvoorbeel maar word je positie altijd verraden door de killcam.
gaat ook campen weer tegen, als je geen killcams wilt kun je altijd nog Hardcore spelen toch en aangezien de killcam je even volgt na de kill en je ongeveer weet hoe lang die killcam duurt kun je mensen er ook fantastisch mooi mee foppen kill maken > verplaatsen en even wachten > weer verplaatsen
Dat is ook een punt idd. Vind het spawnscreen wel tof. Dat je precies ook ziet wat diegene ziet waar je op wilt spawnen.
Hopelijk wordt de hardcore mode ook eentje waar je niet kunt spotten. Dus wanneer ik in een bosje lig dat niemand me kan zien. Je kon nl. nog altijd op die knop blijven duwen en mensen spotten, je zag het niet maar je kreeg het wel te horen.
Blijft een vet gezicht als dat gebouw naar beneden stort. Hoop dat dit niet de enige map is waarin zoiets mogelijk is. Zou ook erg vet zijn wanneer het gebouw omvalt je ook steeds ander gebied daar zou krijgen. Dus niet altijd die brokstukken op die ene plaats.