500 uur? Damn. Da's aardig wat! Ga is wat vaker naar buiten man De enige keer dat ik op die toren ben geweest is voor het unlocken van de GOL Magnum Sniper. Daar schoot ik met een pistool 5 man neer en klaar was ik. Mochten daar mensen staan laat ik m'n RPG het werk maar doen. Geen zin om dat takken eind naar boven te klimmen.
In BF3 moest je 24,600,000 score halen voor colonel service star 100. In BF4 ben je bij rank 130 met 22,630,000 score. Scheelt niet zoveel, rank 140 zal je dus op de +- 30 mil zitten
Geruchten over een eventuele extra DLC-pack begint steeds concreter te worden Zou het wel een mooi gebaar vinden!
alle "bekende" bf4 youtubers hebben het er over dusss dan zal er wel een kern van waarheid inzitten . want 1 april duurt nog ff haha
Ene Tiger (ontwikkelaar van DiCE) had een tweet geplaatst met daarin het verzoek om de top 3 mappen uit de Battlefield series. Hij zei daarin iets in de trend van "If you got the choice..." ... Daarna zijn er verschillende tweets beantwoord van fans waarop aangegeven word dat het bug-fixen en ontwikkelen van mappen door andere "teams" gedaan word en de remakes zeker tot een mogelijkheid behoren als komende DLC. Omdat Final Stand is uitgesteld (vanwege Hardline) is de community een petitie gestart. Vanwege de vele en aanhoudende problemen verwachten ze dat DiCE iets doet om de ellende te compenseren. Sta er zelf niet raar van te kijken als we nog remakes krijgen van bepaalde mappen. Zullen vast BF3 mappen worden, die zijn namelijk het makkelijkst om te gooien naar BF4.
Klopt het dat de game resume functie van de Xbox one niet werkt in deze game? Elke keer als ik mijn Xbox weer aangezet heb wordt ik teruggeplaatst in het startscherm met de melding "a sign in chance had occured".
Ik denk eigenlijk omdat vorige week PSN eruit lag dat veel mensen die double xp gemist hebben. Dus doen ze het nu nog een keer. Alleen zullen ze niet alleen double xp voor PS kunnen doen in het systeem dus heeft iedereen het dit weekend. Ik moet btw ophouden met snipen. Ik kan het wel een beetje maar net was ik best recon van me team en had het gevoel dat ik geen donder had gedaan.