1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bad Company was ook gewoon een spin off en dat was eigenlijk ook de opvolger van BF2 eigenlijk.
    Hoeft niet per se BF5 te zijn om de opvolger te zijn. Dat heeft bij BF nooit echt uitgemaakt. Ook bij 2142 bijvoorbeeld.

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    o_O.....een spin off kan nooit de opvolger zijn, dat is gewoon een feit.
    'Spin-off' geeft het al aan....net als de andere titel aan de game.
    En ja, de opvolger van BF4 kan alleen BF5 zijn.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals ik zeg wordt het wel gespeeld als de opvolger dan. Als Hardline er is ook al is het een spin off wordt dat meer gespeeld dan BF4 en is dat de nieuwe BF game wat het meest populair is. Zelfde geval met Bad Comapny en 2142.

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Niemand uit mijn clan gaat hem kopen zover ik weet. Misschien koop ik hem zelf nog wel eens als de singleplayer goed gerevierde wordt. Het is voor mij ook geen opvolger van Battlefield 4.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeiden mensen ook over Bad Company in het begin. Was is dit voor rare not funny game. :p
    Het hoeft niet per se een "opvolger" te zijn want dat heeft nooit uitgemaakt in BF. Het is gewoon een nieuwe BF game en gaat straks meer gespeeld worden dan BF4. Waar het langzaam wat rustiger wordt als Hardline uit is. Zie wat er met COD gebeurd ieder jaar.

6. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee.
    Ook niemand van mijn BF4 buddies gaat Hardline kopen.
    De beta heeft veel mensen afgeschrikt. Het is geen BF game zoals BF4 dat is. Dus blijven ze lekker BF4 spelen.

Maar CoD is echter wel een vervolg, dus logisch...

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou nee want iedere COD is ieder jaar anders en door een andere ontwikkelaar gemaakt. Maar iedereen stapt dan over.
    Hoe erg ik het ook vind straks is Hardline waar de meeste mensen zitten helaas.

8. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Maar iedere CoD is qua opzet precies hetzelfde. Hardline doet iets anders; vandaar dat veel BF4 gamers lekker blijven zitten.
    Dat denk ik dus niet.

Maar goed we zullen het zien.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja qua opzet is Hardline ook hetzelfde. Redelijk grootschalig. 4 classes zoals een normale BF. Reviven. Voertuigen. En daarnaast gaat er ook gewoon een 64 man conquest inzitten. Alleen heet het dan turfwar.

10. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Niemand van mijn BF4 vrienden gaat Hardline kopen.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Natuurlijk zijn er straks in de eerste maanden van de launch meer spelers online bij Hardline dan bij BF4 maar ik denk dat de groep die de overstap gaat maken lang niet zo groot is dan als het gewoon BF5 was geweest

Na de eerste 2-3 maanden denk ik dat je wel een goed beeld hebt want dan zijn de mensen die Hardline hebben gekocht maar het niets vinden wel weer terug in BF4 te vinden

12. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Hard op zoek naar een exemplaar voor op de PS4, maar dat gaat wel goed komen. Ik denk niet dat het verstandig is om nu nog Premium te kopen, maar ik denk wel dat ik verplicht ben om bepaalde DLC te kopen.

Zou iemand mij kunnen vertellen welke het meest gespeeld worden? Ik kan me voorstellen dat Naval Strike bijvoorbeeld nog erg populair is.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dragons Teeth is aardig populair nu omdat dat de laatste is. Al ben je zonder DLC ook prima af. De meeste games zijn nog steeds op de standaard maps. :)

14. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Het thema van Dragons Teeth spreekt me niet zo aan, dus die laat ik denk ik voor wat het is. Naval Strike lijkt me wel weer heel chill! Wordt Carrier Assault veel gespeeld?

Gisteren de game bij een vriend gespeeld in combinatie met een soundbar, echt heel vet! 64 man = chaos.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nah meeste servers zijn gewoon conquest. Ben zelf niet echt fan van Naval Strike. Te weinig dekking tegen choppers, boten etc.

Doelie vindt dit leuk.
  16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    DLC hoef je echt niet te kopen.
    Naval Strike is leuk.....voor 1 map voor een keertje tussendoor, maar de hele avond? Nee dank je.

De meeste spelers zitten echt gewoon op de standaard maps. Bespaar je geld.

Doelie vindt dit leuk.
  17. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb vrijdag ook BF4 op Xone,
    Ik had China Rising op de 360 maar deze kan je blijkbaar niet meer op de one gebruiken, wel jammer vond die maps juist leuker dan de normale

18. mauser8x57

mauser8x57 gt: ENFIELD22

Leuk Bevonden:
    7
    speel het meeste de china rising maps
    en de vanilla maps zeer weinig . anal strike maps speel ik nooit wat hybrid zegt te weinig cover .

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Ik speel ook nooit anal strike 8)

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    lol ook maar een keer proberen:+

Raafie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina