Hahaha, wat vet. Die ene kogel met een DMR doet het hem (waarom een kogel, waarom een DMR)? Ik heb daar echt het geduld niet voor in ieder geval. Laatst zag ik 3 snipers op een dak bij Siege staan en was ik toevallig support. Net toen ik mijn C4'tje neer had gelegd en switchte naar mijn Deagle om hem kapot te schieten, was er weer 1 dude die omdraait en mij met 1 kogel een headshot schiet. In plaats van 3 kills een death . Het is me wel eens gelukt om een tank te killen met een Deagle op die manier.
Doe het best wel vaak. Ik gebruik slams en die gooi in dan op een tank als die niet oplet maar vaak genoeg gaan ze niet rijden en dan gaan de slams niet af. Dan schiet ik gewoon met mijn Deagle.
Ik heb nu ook een one. En bf4. Pfff. Hang nu al 15 minuten aan de tel met ea voor mijn premium. Wat een stom muziekje zeg.
Nee, had gemaild. En ik moest bellen als ik een one had en bf4. Nou ze kunnen het alleen door geven aan ms. Hij kon geen garantie geven, maar ging er vanuit dat het goed ging komen. Hang ik dus 20 minuten aan de lijn om mijn gamer tag en geheime antwoord te geven. Maar goed, nu maar hopen.
Iemand zin om in teamverband bf4 op de one te spelen? Ik word gek van die slechte squads waar ik steeds in kom...
Aangezien ik Diablo een beetje voor mezelf een beetje verneukt heb, volgende week maar weer volop Battlefield spelen. Voor de nieuwe mensen met een X1 voeg me maar eens toe (gamertag is Ypuh). Spelen jullie nog wel een beetje Hybrid, Rivanov en de rest?
Ja hoor. Laatste dagen alleen rustig aan gedaan en niet echt gespeeld. Na een druk double xp weekend. Al zal het volgende week ook wel iets minder worden door Destiny.
In onze clan gaan ze de komende tijd ook veel Destiny spelen verwacht ik zo. Toch denk ik dat er nog genoeg mensen hier regelmatig een potje BF spelen. Zelf zit ik stiekem ook een beetje te wachten tot de levelcap weer omhoog gaat. Is hier al iets over bekend? En hoe zit het met die grote CTE update?
Net als Hybrid de laatste dagen wat minder. Al zal ik geen Destiny halen dus blijf wel actief in BF4.
Mensen die Hardcore spelen mogen mij wel toevoegen: Secure Lock. Heb overigens alleen Second Assault dlc.