Maar toch nog best klein denk ik. Wat ik zo zie is er echt veel op het scherm en dat gaat denk ik nog steeds wel lastig worden op me S3.
Direct gameplay van een youtuber die daar ook is. Lijkt erop dat je idd de C4 een stukje verder kan gooien. Get quickscoped btw.
En een youtube filmpje Ik snap wel wat Shin bedoelt maar sinds ik die 1080p 60fps van de eerste BF demo bij Eurogamer heb gedownload en op mn tv heb bekeken maak ik me niet meer druk om graphics op basis van Youtube filmpjes het is gewoon niet representatief
Die gameplay maakt me zo hyped, pffff. Het ziet er echt goed uit. Denk wel dat ik een jaartje ga wachten met alles te kopen.
Lift muziek is epic.. Lift vol met c4 leggen en wachten tot er enemies komen in tdm.. Hoop btw wel dat er.meerdere levels zijn met grote gebouwen die in kunnen storten.. Zelfde met specifieke ctf levels met motoren en/of jetski's. Een eilanden map zou ideaal zijn voor die jetski's. Soort eilanden ctf map vol met jetski's maar waar ook bruggen zijn voor tanks enzo..