Thanks! Ik heb trouwens vandaag echt dikke verbindingsproblemen, elke keer na 5 minuten word ik eruit gegooid en heb ik geen verbinding meer...heb al de cache schoongemaakt, of hoe dat dan ook heet. Ik had lang geleden ook zo iets en toen moest ik iets uit het geheugen verwijderen, weet alleen niet meer wat...
Zo handig die nieuwe HUD settings. Heb de minimap nog wat groter gezet en veel world icons wat transparanter gemaakt. Spoiler: Voorbeeld Screenshot
Heb ik ook net gedaan. Ook mijn ADS sensitivity bij medium en long range wat omlaag gedaan. Heb wel het idee dat het zo wat gemakkelijker wordt. Heb vaak best wel moeite met moving targets en de crosshair er goed op te houden.
Ik heb de laatste tijd veel verbindingsproblemen met mijn één xbox, de andere heeft geen enkel probleem (op de zelfde router). Na wat dingen opnieuw installeren ben ik ineens al mijn wapens die ik via assignment moest unlocken kwijt...wtf?
ik zit net even op mijn xbox profiel te kijken. en zie daar een gameclip van BF4 van mij. ik ben me hier van niet bewust dat ik iets heb opgenomen (zou niet eens weten hoe ik dat moet doen) maar lees dat het via smartglass kan. klopt dit? weet iemand dat? ik heb geen kinnect (van daar weet ik dat het op stem commando kan)
Ik had kort geleden een Elgato HD-60 aangeschaft en ben een weekendje op Operation Locker met de shotguns losgegaan. Bij deze een kleine montage:
Ik heb een heel vreemd probleem de laatste tijd. Eigenlijk hoort dit thuis in de "vragen over connectie" afdeling maar ik heb het idee dat het toch een met bf4 te maken heeft. Ik heb thuis 2 xboxen, ik speel regelmatig met mijn vriendin battlefield multiplayer. Sinds een paar weken is het alleen nog maar mogelijk om met 1 speler live te spelen. Maar beiden xboxen hebben wel gewoon verbinding, beiden hebben een live abbonement, bij beiden xboxen kan je zien welke vrienden online zijn en je kan berichten sturen naar elkaar. Ik kan op de ene xbox gewoon zonder problemen bf spelen, op de andere kan ik het spel opstarten maar dan zegt ie dat ie geen verbinding heeft met de servers. Als ik ga kloten met de router (resetten) dan komt het wel eens voor dat ik op de andere wel gewoon weer kan spelen, maar dan doet ie het op de eerste xbox weer niet meer. Ik heb zo'n beetje alles al geprobeerd (cache clearen, account deleten) maar niets helpt! Ik ben ook al een week het internet aan het afstruinen maar ik kan niets vinden. Heeft iemand enig idee???
Net zoals de JS2, nu ook de P90 Ik hou wel van hoge RPM wapens, vind het gwn chill omdat ik overal op af rush
OK, ik heb dus echt het vaagste probleem ooit, ik kan er ook nergens iets op terugvinden op het hele internet. Zoals ik al zei: 1 router, 2 xboxen; beiden hebben connectie met live. De eerste XBOX die ik aanzet heeft BF4 multiplayer, de tweede die ik aanzet (ander profiel) kan de EA servers niet zien ("we have lost the connection to the EA servers. Online feature will be bla bla bla") Ik kan wel gewoon op de ene xbox BF4 multiplayer spelen en op de andere xbox COD of iets anders live, geen probleem. Maar allebei BF4 multiplayer is onmogelijk. Ik heb al 36 keer onze gamertags+items verwijderd, niets helpt. Het is dus geen internet of router probleem maar een BF4 profiel probleem. Ik heb laatst een keer mijn profiel aangemeld terwijl ik op de ander XBOX met hetzelfde profiel aangemeld stond, en ik geloof dat toen de ellende begon. Hoe kan ik dit gutmachen? Ik kan er niets over vinden op internet...