1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De eerste ~10 uur zijn nog wel even lastig. De wapens zijn prima, maar je hebt dan echt 0 attachments. Ook heb je als assault bijvoorbeeld nog geen medic bag en defibs of als engineer nog geen RPG (die unlock je na 5u~ spelen). Als je eenmaal de eerste attachments unlocked (ergo/angled grip, RDS) dan is het prima te doen. Als je gewoon een degelijke speler bent ben je eigenlijk nooit écht in het nadeel. Als assault heb je al vrij snel de M416 en Scar-H en dat zijn gewoon top wapens.

Voeg me maar eens toe als je samen wil spelen, GT: Ypuh. Heb deze week nog even tentamens, maar ben vaak genoeg online :). Er is overigens ook een XBW platoon waar je je kan aanmelden.

FENIKS vindt dit leuk.
  2. FENIKS

FENIKS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ah oke! In de beta speelde ik met de AK nog wat, een burst fire volgens mij (full auto was die niet zo geweldig). Daar schoot ik echt iedereen mee af. Ik las ergens dat die generfd was... ik zie het wel straks ;). Heb ik de DLC ook nodig? Of hebben jullie allemaal die niet?

Thanks voor je reacties, ik heb je geadd (FENIKX) en ga me straks ook zeker bij de XBW platoon aanmelden. Volgens mij krijg je tegenwoordig geen melding ofzo meer als je iemand als vriend toevoegt. Heel onduidelijk allemaal op de Xbox One.

Edit: geinige gameclips van BF4 trouwens ben ze nu allemaal aan het bekijken ;), ik heb er zwaar zin in gekregen!

Laatst bewerkt: 5 nov 2014
  3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Krijg idd geen melding meer dus ik voeg je ook wel ff toe.

De wapens zijn vergeleken met de beta alweer flink gebalanced. Er zijn eigenlijk geen echt goede of slechte wapens meer, dat is afhankelijk van je speelstijl. Voor een assault rifle vind ik 700-800 RPM het fijnste (Ace 23/M416) omdat die allround goed te beheersen zijn.

Zelf heb ik tot lvl 120 als niet-premium gespeeld. Nu sinds een paar maanden premium, maar ik speel het grootste gedeelte nog op de orginele maps. Het is eerder uit 'verveling' dat ik ook af en toe de DLC maps speel. Chainlink in de Dragons Teeth DLC vind ik wel een leuke nieuwe gamemode. Je krijgt naast de maps (5x4) ook extra wapens (de Deagle en AR160 zijn baas) en extra battlepacks (lees: XP boosts). Vond het de €35 ofzo wel waard, maar je kan ook prima de eerste 100u+ zonder.

Over clips gesproken. Wtf is deze?

Laatst bewerkt: 5 nov 2014
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Special announcement? Toch nog extra DLC?

"Battlefest is back! After the successful celebrations in July, the time is right for another season of fan appreciation. For Season 2, we’ve planned a full month of giveaways, a 2XP event, community missions*, and exciting announcements.

Battlefest is our way of thanking Battlefield 4 fans, old and new, for all the support. Your feedback has been invaluable to us; we recently deployed the highly appreciated Fall Update based on your suggestions, and Battlefield 4 Final Standis being perfected thanks to your contributions in the Community Test Environment. Of course, the DICE studios will continue to improve the Battlefield 4 experience going forward.

We’ve seen many new players hit the Battlefield recently – and we’d like to heartily welcome you all! We’re not forgetting about you veterans though. There are many activities planned for you during Battlefest, and we also hope to respond to your suggestions and wishes for the future of Battlefield. So, let’s have a peek at what Season 2 has to offer:

Double XP Event

What’s better than a 2XP weekend? A five-day 2XP weekend, of course. Make sure to hit the game between November 6 and November 10 for double XP, making you level up faster.

Community Missions and New Dog Tags

Time to pull together! In two new Community Missions, you have the chance to collectively unlock two new Dog Tags with a Cops and Robbers theme – a nod to the upcoming Battlefield Hardline. You don’t want to miss these. Details to follow.

Gold Battlepacks

Starting November 8, we’ll hand out a Gold Battlepack every Saturday up until December 6. Inside these shiny cases you’ll find camos, weapon attachments, XP boosts, and other in-game goodies.

Special Announcement

Stay tuned to the official Battlefield social channels on Facebook and Twitter for a special announcement around 6pm PT today. You won’t want to miss this one!

So how about it – let’s declare Battlefest Season 2 officially opened. Stay tuned for more announcements this month, check out the Battlefield Blog regularly, and welcome to the fest!"

Maddmonkey vindt dit leuk.
  5. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    release date vd Final Stand ?

6. FENIKS

FENIKS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha, BF4 neemt random clips op. gebeurt bij mij ook elke keer als ik rank.

Ik heb nu de hele dag BF4 gespeeld en het bevalt me zeker. Ik begon met Conquest, maar als je helemaal in je eentje speelt is het niet wat aan. Ben nu Team Deathmatch aan het doen, en vind het wel lachen. Ik realiseerde me niet dat ik op een Amerikaanse server zat. Maakt dat verder uit? Europese servers hebben allemaal 1 bar connectie, en Oost-Amerikaanse servers zitten 5 bar connecties tussen. Wat houdt dit in? En maakt het verder uit op welke server ik zit? Ik haal betere scores (4.0+ KD) op een 5 bar connectie (ongeacht waar de server zit) dan op een 1 bar connectie server.

Ik speel nu met de SAR geloof ik. Weinig recoil, alleen jammer dat er geen 2 burst-fire op zit zoals bij de AK. Verder nog tips over welk wapen goed is? En/of welke class? Ik speel met de assault, omdat de andere classes geen fijne begin wapens hebben. Maar welke class is op lange termijn beter eerder te ''unlocken''?

Zijn er nog meer mensen die BF4 spelen? Voeg me toe pls: FENIKX. Ik zoek wat teammates, want alleen online is best saai

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die bars zijn soms bugged gewoon. Is gewoon 5 bars.

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Engineer is ook een fijne class om te unlocken. Je hebt regelmatig een RPG nodig voor tanks/heli's of een repair tool. De carbines Ace 52, Ace 26, AK5C, ACW-R en meer zijn allemaal prima wapens.

Hier ook een video van Jackfrags over een zijn loadout (toevallig vandaag geupload):

9. FENIKS

FENIKS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nu bezig met assault en support. Recon vind ik kut om mee te spelen, maar zal ik toch wel een keer aan moeten geloven. Wat maakt het trouwens uit welke gun je gebruikt? Ze hebben allemaal voor 99% dezelfde stats? Alleen de Scar-H heeft meer damage, maar daar staat flinke recoil tegenover. Ik vind de SAR wel een bazengun, echt nauwelijks recoil en ik maai ook gasten neer die aan de andere kant van de map lopen met de single fire optie.

Hoe zit het trouwens met field orders? Hoe verdien ik die en waarom raak ik ze de ene keer wel kwijt en de andere keer niet als ik dood ga?

Heb trouwens vette clips opgenomen, was echt aan het ownen op Team Deathmatch, had steeds scores van: 25-5, 18-1, 23-4 etc, terwijl dit de eerste avond is dat ik de game speel met als toppunt een quadrupple kill (overkill in Halo) als ''killcam'' (de laatste 4 kills van de match). Zal die morgen wel ff uploaden :D

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik vind de rate of fire van de SAR iets te laag (600). In close quarters wordt je dus vaak geowned omdat je gun te langzaam schiet. Heb dan liever de Aug A3/AR160 voor mid/long range. De Scar-H, Ace 23 en M416 zijn de 3 beste guns in de game.

11. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel echt never met die lampjes op mijn wapen, het verraad je positie veel te veel. Het gebeurd me vaak dat ik geen idee heb waar een tegenstander zit totdat ik een lampje uit de bosjes zie schijnen.

Overigens loopt BF4 echt smooth op de 360 sinds de fallpatch, het is speelt net zo als BF3. Ben blij dat ik nog geen 400 euro heb neergelegd voor een ONE want ik vind het nog steeds het geld niet waard. Er zit 9 jaar tussen de 360 en de ONE maar dat zie je er niet vanaf! Ik koop wel een ONE als BF5 uitkomt!

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Totdat je zelf gaat spelen op de current gen ;) dan merk je het wel hoor

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol idd. Laatst geprobeerd BF3 te spelen op de 360. Was echt onmogelijk. Vooral de frames waren echt een shock.
    Daarnaast op Grand Bazaar vond ik het maar saai. Beetje vlaggen rennen en ondertussen niemand tegenkomen. Was toen goed maar nu ik next gen gewend ben valt het veel meer op.

14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik speel ook meestal zonder laser sight, of zet hem in ieder geval uit. De meeste youtubers waaronder Jackfrags spelen echter op de PC en daar is hipfire veel belangrijker/makkelijker. Op de console moet je bijna altijd wel ADS'en om zo de auto aim te activeren. In ADS heb je niets aan je laser sight, dus kun je die er op de console net zo goed afhalen.

Wat betreft BF4 op de 360 zijn het vooral de 60 fps en 64 players die je mist lijkt me. Ik ben juist wel blij dat ik €500 heb neergelegd voor de One :). Ook al gebruik ik hem alleen maar voor BF4 (Forza Horizon en Diablo waren ook leuk om te doen).

15. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Persoonlijk hou ik er wel van als een community lang bij een game blijft hangen. Zou ook leuk zijn als er dan wat extra map packs uit komen etc. Wellicht zelfs gratis als cadeautje voor de trouwe community. Of denk ik te ouderwetsch?

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De komende DLC valt nog onder premium, maar er zijn al sterke geruchten over een 6e (gratis) mappack. Ik kan dat alleen maar toejuichen ook!

Battlefield blijft overigens leuk door de tijd en moeite die DICE er het afgelopen jaar in heeft gestopt om er toch nog wat van te maken. Ook voor de grote september patch kwamen ze al met veel goede updates. Inmiddels is ook de levelcap weer omhoog en hebben ze nieuwe assignments toegevoegd. Zo te zien zelfs een nieuw 'Phantom wapen'.

17. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is het ook mogelijk om BF4 premium goedkoper te kopen via internet bijvoorbeeld ofzo? Want is nog best prijzig...

18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb hem uit de US store gekocht voor €37, maar dan moet je game ook US zijn.

19. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tegenwordig toch gewoon 29,99 in de nederlandse Playstation store?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vrijdag wordt bekend gemaakt wanneer Final Stand komt. En het is "very soon" zei T1gge op Twitter. Dinsdag dus. :p

Deel Deze Pagina