Meestal rond 18:00 als er BF nieuws is. ----- Leaked. 18 november dus (ja er staat 18 november. ) Niet echt een verrassing.
Lol. How many Battlefield players does it take to change a light bulb? Spoiler 1 to actually change it, and the other 63 others to complain that light bulbs were way better in Bad Company 2.
Hahaha, wtf. Had deze clip al eerder gepost, maar dit blijft ook mijn grootste wtf moment in BF (skip eerste 15 sec). http://xboxclips.com/video.php?uid=...Ypuh&vid=2320ab21-9e01-498e-8145-4deb5594c359 Zijn er morgenavond mensen online die Final Stand even willen uitproberen? Uurtje of 7-8?
Hmmm, blijkbaar heb ik alleen een update gedownload, ik kan nog geen final stand mappen spelen...(360)
Ik moet nu ook eerst een patch downloaden van 3GB. Dat zullen wel de nieuwe ranks en assignments zijn? Schiet voor geen ene meter op in ieder geval.
Oh, die 3GB is alleen de patch? Dacht dat dat direct Final Stand was.. die 3GB is nu aan het downloaden in ieder geval.. Final Stand is er pas vanaf 19:00?