1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Speel het nog regelmatig, niet meer elke dag in ieder geval.

2. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Heb een server gevonden waar ze 3200 tickets hebben bij Op. Locker. Misschien voor jullie al bekend, maar voor mij nog niet. Lachen die hoge kills in een ronde haha. Ga supersnel met het unlocken van mn wapens.

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Er zijn meestal wel 4-5 servers online met 400% tickets en Operation Locker only. Ik speel dat ook regelmatig, maar speel dan wel liever gewoon met 100% tickets. Soms staat het binnen no-time vast en wint diegene die de C vlag als eerste heeft, of nog erger, na 10 minuten heeft 1 team alle vlaggen. Dan leaved iedereen het losing team en om dan nog 2.800 tickets te gaan spawnrapen is niet leuk. Zo lang het gelijk opgaat is 400% lockers geweldig!

4. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ja dan is het erg jammer dat je maar 3 wegen hebt die naar B of D leiden. Spawnrapen vind ik ook geen probleem eigenlijk, kan ik het sniperen onder de knie krijgen haha.

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Double XP duurt nog tot 5 januari!

6. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    iemand zin in een potje team deathmatch op de ps4 ? ik ben opzoek naar wat goede team spelers , ik speel eigenlijk alleen nog de final stand dlc dus als je die hebt voeg me maar toe ... taker-mart

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
  8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Heb de laatste paar dagen ook weer wat uurtjes gespeeld. Onze clan is weer wat actiever door onze eigen server (Team Revolution, Xbox One). Met 8-10 spelers samenspelen maakt het spel ook direct weer een stuk leuker.

Als iemand vanavond zin heeft om nog wat dubbel xp te pakken, gamertag = Ypuh.

Laatst bewerkt: 4 jan 2015
  9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ben gisteren ook eindelijk level 100 geworden. Mission accomplished. ;)

Alexknl, Ypuh, Hybrid en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh foutje.

11. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Is Final Stand het waard? Ziet er wel vet uit, alleen die wapens vind ik zo jammer. Hoop ook niet dat er na Hardline zo'n futuristische shooter komt.

WorkingTitle vindt dit leuk.
  12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik probeer de laatste tijd wat vaker andere gamemodes dan conquest te spelen. Chainlink is leuk, maar bij rush, domination en obliteration lijkt het wel een totaal ander spel en raak ik alleen maar gefrustreerd. Mensen werken op public gewoon niet samen en ook snap ik helemaal niets van de spawns. Het verschil tussen het winnende en verliezende team is vaak zo groot dat er geen eer te behalen valt. Het is alleen leuk als je met een paar vrienden gaat spelen, maar dan leaven de tegenstanders na elk potje en is de server binnen no-time leeg.

Heb het nog niet echt gespeeld maar was niet echt onder de indruk. Had ook liever nieuwe wapens gezien ipv de snowmobiel en hovertank. De maps zijn echt massive en ik wordt gek van alles wat vliegt.

Laatst bewerkt: 6 jan 2015
  13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vind de maps van Final Stand veel te groot helaas. Ben erg benieuwd wat ze nog in petto hebben met een komende DLC met oude mappen..

14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Mogelijke easter egg op Paracel Storm?

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Speel de laatste tijd regelmatig Team Deathmatch om de kleine maps wat beter te leren kennen voor domination scrims. Ik kan deze game mode zeker aanraden bij de newbies want het gemiddelde niveau ligt er een stukje lager! Ook kun je hier redelijk snel attachments en nieuwe wapens unlocken en zijn de maps wat overzichtelijker. Ben in ieder geval nog nooit zo vaak MVP geworden als in de afgelopen week (snap nu ook waarom die Levelcap en Mattimo het zo vaak spelen). Conquest is uiteraard wel de gamemode waar alles om draait in Battlefield, maar daar ben ik een beetje op uitgekeken als ik alleen speel.

16. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Van de week via twitter bekend gemaakt dat die easter egg er uit is gehaald. Dus geen nieuw monster :mad:. Zou een megaladon + een ufo zijn. Klonk heel vet maar helaas is het er niet meer. Nu maar hopen dat er nog wel andere dingen verstopt zijn!

17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik hoorde ook dat de DICE medewerkers in hun 'vrije tijd' aan de easter eggs werkten. Door de komende DLC's en nog vele dingen die gepatched/gebalanced moeten worden kwam het er niet van. Misschien in de toekomst nog.

Er komt volgende maand waarschijnlijk weer een grote CTE patch aan. De Medic Bag wordt weer gebuffed (want is nu redelijk waardeloos door dat suppresion systeem). De Ace 23 krijgt waarschijnlijk 5 extra kogels en de AEK een lagere FSM (waardoor je er op mid-range ook ineens kills mee kunt maken). Verder komen er waarschijnlijk een aantal maps bij nacht, waaronder Siege of Shanghai. Ik hoop dat ze ook eindelijk die onzichtbare drempels aanpassen!

Edit: Hand flare kill :D

Laatst bewerkt: 19 jan 2015
  18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Aardige vlieg skills.

Alexknl en Ypuh vinden dit leuk.
  19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Sommige pilots zijn zo ontzettend goed! De mooiste vind ik die binnen op Wave Breaker en Hangar 21 kunnen vliegen, zoals de laatste clip van dit filmpje.

Wordt er hier nog wel eens wat Battlefield gespeeld? Het topic is een beetje dood sinds Destiny heb ik het idee :+.

20. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Zekers! Heb er nog altijd veel plezier van.

Vind het niet echt moeilijk om daarbinnen in wavebreaker te gaan vliegen, ik raak af en toe wel wat uiteraard. Maar vind die Zavod tricks wel echt sick.

Deel Deze Pagina