Eindelijk weer eens een chopper neergeschoten: http://xboxclips.com/assaultpr0/df2a1af6-bfa1-4aad-ac19-be4473008f2a Geen idee waarom, maar ik moest op het moment zelf toch even lachen. Hybrid's 360 MLG skilljump: http://xboxclips.com/assaultpr0/780c4d72-db36-41e4-b219-bf6ad14a6edd
Die chopper kill was ook gestolen. Maar ja ging op het einde van de avond wel weer oke. Begin ging het echt drama na 2.5 maand pauze. Me aim was echt all over the place. Moest weer wennen aan 60fps en andere sensitivity.
Gejat? pffff, ik zie nergens een RPG vliegen in de footage hoor, je aim was gewoon weer eens "All over the place"
Heb ook Premium gehaald voor de Xbox One. Is toch wel anders dan de 360 nu je met twee keer zoveel spelers speelt. Vooral Conquest in die Naval Strike- en China Rising-maps, dan zit de vijand echt overal om je heen. Lastig om dan in leven te blijven. Maar misschien moet het gewoon weer wennen na een pauze van 4-5 maand.
Wat baal ik dat ik de premium niet voor €27 in psstore op de kop heb getikt zeg.. dacht; ik ga wel voor Hardline, maar dat wordt hem niet.
Heeft iemand die phantom bow al unlocked? Ik heb alle assignments gehaald maar kom er nu achter hoe lastig het is om zo'n dog tag te vinden. Volgens mij worden dat behoorlijk wat nutteloze uurtjes zoeken. Edit: Viel mee, dog tag binnen 2 uur gevonden op een normale beetje lege server. Inmiddels de boog unlocked!
Goed, tijd om weer eens de CTE te installeren Was dit al bekend? Dus jullie kunnen mooi gratis spelen via op de PC via CTE
Die map is behoorlijk donker trouwens Was het ook al zo met BF4 dat die hitmarker rood wordt als je een headshot hebt gemaakt (net als in BFH dus)?
Die nieuwe hitmarkers komen met de eerst volgende patch. Ook krijg je dan de crosshair customisation, zo zag ik al ergens een roze crosshair voorbij komen. De map mag van mij overigens nog wel iets donkerder op plekken als ik het zo zie. Zeker daar bij de C en D vlag is het nog behoorlijk licht. Wat ik wel erg vet vind is dat de IRNV/FLIR scopes en hand flares nu echt nut beginnen te krijgen.
Hoe zit het nu met die zesde dlc? Laatst gingen ze het toch aankondigen ofzo? Maar niks gezien. Blijf het toch wel apart vinden als ze het doen. Zeker als Hardline nu komt. Dat helpt die game dan ook niet echt als BF4 nog dlc krijgt.
Het lijkt me dat ze sowieso wachten met iets aankondigen tot na de release van Hardline. Naast de nightmaps hadden ze ook een vote over welke maps we graag terug willen zien in Battlefield 4, dus wie weet. Overigens vind ik de volgende patch ook maar lang duren. Die met crosshair customization en de AEK/ACE buffs. Sinds de fall patch begin oktober is het ook doodstil rondom CTE (behalve de nacht versie van Siege dan, maar die is ook nog in alpha fase).