Hybrid zijn gifjes laden binnen een seconde. Die wat jij hebt duurt een minuut om te laden. Geen idee wat het verschil is
Die gifjes van mij zijn iets van 5mb. Die van jou zijn 67. Gifjes posten is oke maar niet via xboxclips en dan imgur want die zijn echt veel te groot. We zijn btw aan het kijken voor een oplossing mbt gifjes en het forum.
Ik speelde BF1942 ook toen ie uit was, dus dat maakt niks uit Je kunt ook gewoon de link plaatsen van de .gif.
Met de nieuwe upload studio gemaakt (met een truuk meer dan het maximum aantal clips achter elkaar). Intro - Clips (Trimmen) - Outro Leuk hoor. En geen extra hardware meer nodig. Top van MS
Dubbel xp is weer actief voor de komende 4 dagen! @maxqubit Ik gebruik best vaak stingers maar je krijgt er jammer genoeg bijna nooit een kill mee. Na de mobility hit bailed iedereen altijd helaas. Je kunt ze gelukkig wel wegjagen of zelfs neer laten storten zoals in jou clip. Goed gedaan!
Heren, het is tijd om weer een legendarische XBW squad te maken en mij eventjes richting de level 100 te boosten
We gaan nu de Team Revolution server op proberen te starten met wat mensen. Denk dat ik daar de hele middag wel te vinden ben.
✯ ▬▬▬▬Team Revolution▬▬▬▬ ✯ Wij zijn een al wat langer bestaande clan die al meerdere verschillende games heeft gespeeld. Omdat wij het zo gezellig hadden op Battlefield 3, hebben we maar besloten om verder te gaan met Battlefield 4. Team Revolution is opgericht op 3 mei 2012 met als start game Battlefield 3. Op dit moment worden er nog volop Battlefield 4 battles gespeeld. Team Revolution is een clan die zich focust op teamwork en natuurlijk ook gezelligheid binnen de clan. We gamen uitsluitend op de Xbox One. Om Team Revolution te willen joinen moet je eerst met één van de founders hebben gesproken. JS SvenRecon NL Mr Cr0wn goldpwnage NL Als je wilt joinen moet je aan de volgende eisen voldoen. ★ 16 jaar of ouder. ★ Actief op de Xbox One. ★ Werkende headset. ★ Een teamplayer zijn. ★ KD 1.20+ website: www.teamrevo.tk wij zijn ook te vinden op Battlefield Hardline op de release datum dus join snel!! ook actief op Grand Theft Auto V Battlelog:http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/4663064293155011512/ Rockstarsocialclub:http://socialclub.rockstargames.com/crew/dutch_task_force_nl
Niet bijzonder, wel altijd erg leuk om te doen: http://xboxclips.com/assaultpr0/558bfcb9-6530-4abc-85cb-a2d43f6267a5
En toen je die kill al dansend in je kamer vierde, werd je uitgeschakeld door een hit van een andere tank of rpg Wel altijd lekker idd Ook lekker met RPG. Fu stingers.
Die xp-boosts die je kan activeren, is dat echt 1 uur speeltijd, of loopt de tijd ook door als je in menu's zit of je xbox uitzet?
Komende dinsdag waarschijnlijk de grote winter patch met o.a. crosshair customization, nieuwe hitmarkers, headglitch fixing, netcode improvements en wat wapen tweaks.
Ik heb de laatste tijd wat vaker clips opgenomen en vandaag de nieuwe upload studio uitgetest. Dit is het resultaat, al valt de kwaliteit me wel wat tegen. Wou eerst een vehicle only filmpje maken omdat ik die echt 'ontdekt' heb in de laatste 2 weken maar kon het toch niet laten wat infantry clips toe te voegen. Sommige zijn helaas wel wat te kort geknipt, mjah. Laat maar weten wat jullie er van vinden !