Meest recente top 10 plays video. Het kijken zeker waard deze keer! Vooral die eerste streak met een SKS en SUAV kill, die lui hebben echt insane skills.
Ik ook vanavond voor het eerst een beetje rondgerend met een shotgun.... potje afgelopen, 10 kills ofzo, maar ipv naar scoreboard te gaan, vliegt de connection er weer eens uit... Zwaar frustrerend. Sowieso een kutavond qua connection, en zelfs 2x een server-ban gekregen, geen idee waarom, waarschijnlijk een modje afgeknald die er niet tegen kon, want deed niets vreemds ofzo. Sneue figuren.
Ik heb recent mijn network smoothing op 0 gezet en sommige animaties zoals de knife takedown zijn wel erg laggy. Is dit normaal bij 0% smoothing of zou ik hem moeten verhogen? Ik heb liever geen toegevoegde latency.
Is normaal ja. De animaties zoals knife kunnen dan wat laggy zijn. Maar weegt niet op tegen de correcte positie van een tegenstander als je hem op 0 hebt staan.
ik had bf 4 op de ps4 met premium stel dat ik de game koop voor xbox one heb ik dan ook premium of moet je dat weer apart aanschaffen?
Zat me stats te bekijken van BF4. En zag toen me SPM. Daar kan ik heel slecht tegen haha. Binnenkort maar eens een 200% boost aanzetten dan en proberen een punt omhoog te krijgen..
Hehe, ik heb er ook een jaar over gedaan om die van mij van 1 naar 1.91 te krijgen. Ook al speel ik inmiddels meestal rond de 3, er zit weinig beweging meer in. Om hem op 2 te krijgen moet ik minimaal nog 100 uur spelen (wat ook wel gaat lukken als er nieuwe uitbreidingen/patches komen).
Hou is op met dat dubbel posten @Hybrid Maar nieuwe wapens? 100% of een gerucht? Heb recent BF4 ge-update en wil dat spel toch weer war vaker gaan spelen. Ben alleen bang dat ik jou en @Rivanov niet van Hardline af krijg...
Ik ben nog altijd in voor een potje BF hoor . De wapens waren al eerder aangekondigd, nu weten we dus misschien ook welke. Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe 'Gun Master Mode'. Heb inmiddels alle assault rifles, carbines en PDW's al gemastered en was er wel een beetje klaar mee.
Gunmaster is denk ik hetzelfde als in BF3. Ieder kill of 2 kills weet het niet zeker ga je door naar het volgende wapen. Laatste is de knife en als je daarmee killed heb je gewonnen.