1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is grappig voor een paar keer. Verder niet heel bijzonder idd.

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Als je moet beginnen met alle pistols die in BF4 zitten kun je schieten tot je een ons weegt. Die Ace 23 ga je nooit halen voor het einde van een potje :D.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nah is niet alle pistols. Eerst een normale en dan zoals het filmpje naar een 93r ofzo.

4. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik kan nou al een week Battlelog in de game niet openen. Hebben meer mensen hier last van?

Alles functioneert verder prima en battlelog werkt ook gewoon op andere platformen.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    In Hardline doet die ook raar.

6. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Wat bedoel je met raar? Ik krijg de melding dat hij niet kan connecten of de hele game loopt vast. Voor de rest werkt de game gewoon prima dus een connectie probleem is het niet.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vaak dat die zegt unavailable. En als die soms werkt dan maar half.

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Op de PS4 schijnt een probleem te zijn dat de game vastloopt wanneer je in-game op Battlelog klikt. Op de Xbox One ligt de services er gewoon vaker uit dan dat het werkt. Ik zou het gewoon vermijden. Gebruik het alleen soms om te kijken wat de next map op een server is.

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De AN-94 is op de CTE vandaag. Nog zonder kleurtje en een behoorlijk scheve RDS, maar ziet er goed uit!

Ook zie je in het 2e filmpje een hele vage secondary die eruit ziet als een sniper rifle en drie nieuwe bullpup wapens (<3 bullpup's en hun reload animaties).

De 5 nieuwe wapens worden:
    AN-94 - Assault Rifle
    GROZA-1 - Carbine
    GROZA-4 - PDW
    L86A2 - LMG
    Mare's Leg - Secondary

Edit: De A-91 is mijn favoriete carbine in de game, maar die GROZA-1 ziet er op het eerste oog ook wel heel goed uit. Heeft dezelfde coole reload animatie, 800 rpm en ook nog eens 30 max damage in plaats van 24! Oh boy... 8)

Laatst bewerkt: 2 apr 2015
  10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb net gewoon hardop zitten lachen bij dit filmpje. Dit vat wel ongeveer samen waarom ik Battlefield 4 toch een stuk leuker vind dan Hardline. Veel van deze random shit is daar gewoon niet mogelijk.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hebt geeneens Hardline? :p

12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Nee, maar na 2 Beta's en 10.000 youtube videos weet ik er meer vanaf dan de gemiddelde speler (wat ik eigenlijk ook wel weer een nadeel vind dat alles zo van tevoren gespoiled wordt).

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja Hardline heeft nog steeds echte BF moments. Blijft toch dezelfde engine met 64 man. Crazy stuff genoeg.
    Double xp is ook bezig voor BF4. Dus net even een paar potjes gespeeld. Speelt nog steeds heerlijk. Genieten met de SCAR H weer.
    Frames blijven wel insane. Niet normaal sommige drops.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944

inoway vindt dit leuk.
  15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat komt omdat het een easter egg server is. Waar iedereen gewoon gaat zoeken. ;)

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    DICE is working on a lot of extra content for Battlefield 4. We’re getting night maps, a brand new community map, and some unannounced content as well.

But Battlefield 4 players have been asking whether all this new content will be free, and DICE has now confirmed that, yes, all future BF4 content will be free of charge for all players.

DICE’s David Sirland confirmed that all future content will be free for everyone, that includes both Premium and non-Premium players. The new content includes both the new maps, and the upcoming Gunmaster game mode and new weapons.

The upcoming Spring patch will include the Gunmaster game mode and 4 new weapons, including the AN-94 assault rifle. All of these will be free for everyone.

In the future, the Night Maps update will include night versions of several maps, including Siege of Shanghai, Zavod 311, and Golmud Railway. You can check out some Battlefield 4 night maps screenshots here.

Finally, this Summer, DICE will release the brand new community map, which recently entered production. In addition to the community map, an unannounced map remake from a former Battlefield game is also in the works and will be released in the future.

Overall, Battlefield 4 players have a lot to look forward to in the upcoming months."

Reson vindt dit leuk.
  17. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Hulde aan DICE:thumbs:

18. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Beterr. Speel zelf weer bf4 want battlefield Hardline is echt fucking saai

19. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ik ben ook terug naar BF4. Laatste paar weken wanneer ik Hardline opstartte, speelde ik het max een kwartier en toen had ik het weer gezien. O.a. de zeer beperkte keuze aan wapens en de voertuigen zijn eigenlijk allemaal hetzelfde (ongeveer :+). Hij speelt wel lekker, maar zoals @Lijpe Mocro ook al zegt, boooooooorriinnnggg.
    De gedachte dat ik er 130 euro aan uitgegeven heb achtervolgd me steeds weer. Wat een ongelooflijke spijt heb ik daarvan.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb er wel plezier mee eigenlijk. Was ook BF4 moe en Hardline is weer wat anders. Vind het zeker niet boring qua gameplay. Speelt nog steeds als een BF game.

Servantes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina