1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
  3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Eerste comment ook :+

Good grief, this has nothing g to do with DX12. So much hope, so much delusional over a simple API, it amazes me just how gullible and tech illiterate some people are.

4. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Boring is Hardline zeker niet maar hij speelt niet zo lekker als BF4 en is zeker beperkt aan wapens en voertuigen.
    Deze titel had de naam BATTLEFIELD gewoon niet moeten hebben!

AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom niet dan?

6. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Vind het niet tussen de range horen... en denk ook dat mensen er heel anders tegen aan kijken als het niet de titel Battlefield draagt.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De range?
    Alleen als het niet de BF naam had gehad dan hadden mensen geroepen het is een BF rip off.

8. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    Als ze het Battlefield 5 hadden genoemd ja dan was het de verkeerde naam. Maar met Battlefield Harldine is imo niks mis mee. Inderdaad zonder Battlefield in de naam gaat het al snel een rip off genoemd worden zoals @Hybrid al zegt.

9. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Misschien wel idd.. maar hoor het toch wel meer zeggen dat dit geen Battlefield is.. en denk er ook zo over.
    Vind het de minste tot dus ver.. leuke poging.. leuk voor de afwisseling.. maar als er iets beters komt laat ik hem links liggen en zal hier ook zeker geen Premium voor aan gaan schaffen zo als bij BF4

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ze willen nu ook voor Hardline CTE uit gaan brengen. Er zijn echter gedurende piek uur maar 5.000 mensen online op de PC. Een fractie deel daarvan heeft maar premium en nog eens een deel daar van is überhaupt geïnteresseerd in CTE. Kortom, die servers zijn al leeg voordat ze opgestart zijn.

No way dat Visceral hun aandacht dus 50/50 gaat verdelen en waarschijnlijk zal het grootste deel van hun tijd in BF4 blijven zitten het komende jaar. Dat terwijl beide games wel gewoon €60/€110 hebben gekost. Je ziet al een behoorlijk aantal spelers die terug zijn gegaan en ook qua future content staat BF4 er op dit moment beter voor. Als je dan ook nog de graphics en destruction erbij pakt, dan kan ik niet anders concluderen dat Hardline een (slap) aftreksel is van BF4.

Als ze er gewoon minimaal evenveel tijd en energie in hadden gestoken als BF4, dan was het waarschijnlijk gewoon een goede game geworden. Ook al ben ik nooit echt geïnteresseerd geweest in een cops en robbers theme, ik vind dat ze er zich redelijk goedkoop van afmaken en dat het gewoon een snelle cashgrab is gebleken. Er valt iets van te zeggen dat je jezelf prima 100u ermee kunt vermaken (een veelvoud van de gemiddelde single player game) en dat het je dan minder dan 1 euro per uur kost. Die ballon gaat voor mij echter niet op. Ik ben gewoon blij dat ik hem niet heb gekocht, terwijl ik veel liever gewoon een goede shooter die in de Battlefield reeks past had gezien.

Over CTE in Hardline:

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    CTE komt ook naar consoles. Daar spelen genoeg.

"Als ze er gewoon minimaal evenveel tijd en energie in hadden gestoken als BF4, dan was het waarschijnlijk gewoon een goede game geworden."

Laten we btw niet even de release vergeten van BF4.

Servantes vindt dit leuk.
  12. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Probleem bij BF4 is voor mij gewoon dat ik er vanaf release al mee bezig ben... premium heb gekocht .. en hem nu wel zat ben.
    Stiekem had ik gehoopt dat BF Hardline dat gat weer ging dichten, maar ik denk als er nu wat beters op de markt komt dat ik dit gauw links laat liggen.

Misschien dat de night maps en nieuwe wapens mij weer doen overstappen naar BF4

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik had mijn X1 pas eind januari vorig jaar ergens dus de hele brakke maanden heb ik toen gemist. Later nog wel een beetje rubberbanding en de maps Lagging Dam en Hainan waren toen nog onspeelbaar. Verder kan ik er niet echt over oordelen en heb ik er ook nooit over geklaagd. Ik heb BF4 altijd kunnen waarderen ondanks de talloze kinderziektes die er in zitten. Bij Hardline heb ik dat gevoel niet en daar zitten ook kinderziektes in. Als hij straks voor een DLC prijsje te koop is (€15-20) koop ik hem waarschijnlijk nog wel voor erbij.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat om de tijd en energie. Daar is genoeg ik gestoken en misschien nog wel meer dan BF4. Want Hardline werkt gewoon normaal. En zitten er nieuwe gamemodes in die ook leuk zijn om te spelen.
    Alleen heeft het wat tweaks nodig qua gun balance maar dat is bij iedere BF game zo.
    Daarnaast snap ik niet hoe je kan oordelen op "waarderen" als je hem nog niet hebt. :)

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Grafisch was ik gewoon niet impressed tijdens de beta. Hotwire vind ik te chaotisch. Ik hou van wapens masteren in BF4 (inmiddels staat de teller op 50+ met 500 kills, zoveel zitten er niet eens in Hardline). De maps Dust Bowl, Bank Job en Downtown vond ik niet bijzonder tijdens de beta. De TTK is veel lager waardoor de skillgap nog kleiner is. Er zijn geen tanks. RPG's zijn 1-shot wapens en liggen in de kofferbak van elke auto (?????!?!?!).

Zo kan ik nog wel even doorgaan. In vrijwel alle opzichten is het een stapje minder dan BF4 en het hele geforceerde 'fun-theme' ligt me totaal niet met die middelvingers als spotten of "WHOOP WHOOP'. Dat is 1x leuk, maar verder totaal misplaatst in mijn ogen. Wat ik goed vond aan het spel is bijvoorbeeld het unlock systeem, maar aangezien ik toch voor weapon masteries ga is dat verwaarloosbaar.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Veel van die dingen die je noemt zijn al aangepast. Daarvoor is ook een beta. En kan je dus niet puur daarop de game beoordelen. Grafisch is het idd minder. Maar je het is wel 60 fps nu en niet soms zoals BF4.

Servantes vindt dit leuk.
  17. Robbdie

Robbdie Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Is Premium wel eens in de aanbieding op de Xbox One? Ben toch wel teruggevallen van Hardline op BF4. Echter, de beperkingen van het niet Premium zijn, zijn toch wel groot. Wil er alleen geen 50 euro aan uitgeven..

18. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Een maand of vier/vijf geleden was het in de aanbieding in de Xbox Live store , dat was de laatste keer voor zover ik weet. Toen was het geloof ik iets van 25 euro.

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Het is nu 2 of 3x in de aanbieding geweest in 1.5 jaar tijd. De laatste keer kostte premium €20 in de aanbieding (even duur bijna als BF4 incl. premium, BF4 los was toen €13,- ofzo).

20. Robbdie

Robbdie Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Thanks! Pak hem dan zeker mee als ik hem hier of in het games with gold topic voorbij zie komen:).

Wat wel mooi is trouwens, ik bakte voor Hardline vrij weinig van Bf4. Nu ik Hardline wat maandjes gespeeld heb, ben ik ook echt twee keer zo goed geworden in Bf4. Wat slimmigheidjes en sneller in de 1 op 1 is de helft van het werk. Loop nu steevast rond de 2-2.5+ k/d op zowel Hardline als Bf4, voorheen was de k/d (niet dat k/d me wat boeit, maar voor het voorbeeld) meestal onder de 1, met een enkele uitschieter naar boven en beneden. Maakt het spel echt stukken leuker voor me, denk dat ik Bf4 nu ook nog meer kan waarderen als voorheen. Zuig echter nog wel in de wat langere range shots, heb daar amper kills mee. Blijven oefenen dus:).

Deel Deze Pagina