Dankje Je hebt ook nog de Day 1 edition en de 'gewone' zie ik bij gamemania. De Day 1 edition heeft het china rising uitbreidingspakket. Is deze ook inmiddels gratis voor de 'gewone'?
Enige reden om Premium er bij te kopen is als je alle wapens wil. Voor de beste wapens hoef je het niet te doen, maar voor de variatie (als je 1000 uur gespeeld hebt) is het wel leuk. Mocht je slechts één mappack erbij willen kopen dan is het Dragon's Teeth voor infantry, Second Assault voor BF3 fans, Naval Strike als je van watermaps/eilandjes veroveren houdt, China Rising voor jungle maps of Final Stand voor de massieve vehicle maps. Elke DLC heeft wel 1 echt toffe map (Operation Firestorm, Guilin Peaks, Silk Road, Propoganda zijn mijn favoriete DLC maps) Het is de 10-20€ investering wel waard als je meer dan 200u gaat spelen (boosts, wapens, maps, paar leuke game modes zoals Chainlink etc).
Pfffffff....wat een gedoe voor een pakje. Wel vet dat ze zoiets erin stoppen. That said; damn....wat een gruwelijk VETTE map is Dragon Valley.
Ik bezit Battlefield 4 op disc. Als ik nu de downloadversie koop, dan hoef ik de disc niet meer te gebruiken en kan ik gewoon verder spelen met deze digitale versie toch? Of moet ik dan de Premium editie kopen? Mijn Premium account en de DLC zijn toch niet aan de disc gelinkt of wel? Ik zou graag deze game digitaal willen hebben, nu in de sale voor tientje, en dan verkoop ik de disc versie. Dit zelfde vraag ik me eigenlijk af bij DriveClub. Edit; Nvm, heb het gewoon gedaan en het werkt. Standaard versie van BF4 was al genoeg, premium heeft die herkend in mijn account. Moet alleen alle uitbreidingen overnieuw downloaden.
Heeft het nog zin om deze game aan te schaffen, zonder premium? of worden er op alle servers toch vooral premium maps gespeeld? Heb zin in een potje BF, en een 10tje vind ik prima maar ga geen 50 euro extra neertellen voor al die maps voor zo'n oude game
Zou het zonder premium halen. De vanilla maps worden met afstand het meest gespeeld.Mocht je premium voor +/- 20 kunnen krijgen is het dat imo nog wel waard maar geen 50
Voor 10 of 20 euro extra zou ik premium er wel bij nemen. Vooral de extra wapens zijn wel leuk. Verder is het zeker nog wel de moeite waard om alleen de basis game te kopen.
Heb ik ook gedaan nu wilde ik een potje doen, maar tering wat een GBs zeg. downloaden duurt nog wel even haha