Dafuq? Premium is nu ook gewoon gratis met EA Access? Nice! Gewoon BF4 + Premium gratis ofwat. Of is dat alleen maar voor een paar dagen?
Ja snap ik, ik heb EA Access, en al een tijdje BF4 via de Vault. Ik zie nu pas dat Premium ook opeens in EA Access zit. Dit was voorheen toch niet>? Nu alle mappacks aan het downloaden. Vind wel vet dat ik naast m'n PS4 versie nu ook gewoon gratis alles op de One heb, speel liever met Elite controller Moet wel helemaal overnieuw beginnen maar dat is helemaal niet erg.
Hmmm das vreemd. Misschien aanbieding nu al voorbij? Ik heb vannacht mijn Xbox alle premium map packs laten downloaden, zometeen even checken of het inderdaad allemaal werkt.
Ik vond het ook een beetje raar. Ik keek toevallig in-game even bij die tegel van 'premium' en toen zag ik dat premium nu met EA Access gratis was, en de mappacks los elk iets van 9-13 euro.. Dus niet in de Xbox Store maar op de homepage in-game staat zo een tegel met het premium logo. Ik heb inderdaad wel BF4 en Premium sinds de release op PS4. Maar tot nu was dat echt niet mogelijk om dit dan gratis op de One te krijgen. Nu met EA Access blijkbaar wel. Mappacks doen het gewoon, speel nu Dragon Valley.
Ik dacht al,als ik in de store kijk en ook bij de game zelf staat gewoon een bedrag wat je moet betalen voor Premium.
Ja dat is juist vreemd, raar dat het bij jullie dan niet gratis is. Ik zie nu geen prijzen meer staan omdat ik het al heb aangeschaft, dus ik kan niet checken of die aanbieding nog altijd geldt.
Hoe maak ik überhaupt gebruik van de vault games? Ook al. Staat er gratis, ik moet me inschrijven en voor een abbo kiezen? Wtf is dit? Laat maar, het ziet er raar uit. 1. Open ea hub 2. Ga naar tab blad Vault games 3. Kies game en druk erop. 4. Kies voor 'install' links onderin
Oh dat wist ik niet Heb net ook effe Dragon Pass en Silk Road gespeeld. Als ik in de serverbrowser alle gamemodes aanvink, DLC maps aanvink behalve dus standaard en Dragon Valley, krijg ik echt maar iets van 3 servers te zien Maar de map packs werken wel. Zie ook bij elke map pack in de Store dat ik het geïnstalleerd heb.
Damn dat is effe wennen zeg met die Field Over View op PC. Mensen die deze game op PC spelen, welke FOV setting gebruiken jullie?
Zijn er nog mensen die dit spelen op xbox one? Ik zoek nog mensen om battlefield mee te spelen. GT: haye vd meeren
Speel nog regelmatig een potje met onze clan. Join eens onze Team Revolution (Revo) server, zit vol met Nederlanders.
Ja, de admins zaten in het andere team en die vermoorden in een keer alle spelers van het andere team dmv een admin command, toen ik daar iets van zei konden ze dat niet waarderen