Denk als ze de 360 en PS3 laten "vallen" we best grote stappen gaan zien. Zal me niks verbazen dat ze dan echt grote maps kunnen maken en dat het 50vs50 word ofzo.
Jup. Dit zal ook tof zijn als het gewoon random word en niet ieder potje het gaat stormen of regenen.
Het zijn 2 verschillende soorten shooters, maar qua graphics/physics etc. heb je gelijk Wow, wtf.. Dat gifje is echt in engine? Ziek
Denk niet dat dat komende COD / BF gaat gebeuren Maar zelf boeien mij die tech-demo's me helemaal geen reet. Het is niet zo dat ik tijdens een potje online ga kijken hoe alles eruit ziet. Het is natuurlijk wel leuk dat alles erin zit, dat dan weer wel Het liefst wil ik, net zoals nu in BF3, dat je cover langzaam weggeschoten word. Voetstappen die je achterlaat in de stof. Weigerende wapens ... gewoon realisme ... maar dan weer niet AL TE realistisch ...
Ze zijn ook misleidend. Dit draait op een bakbeest met 4 GTX Titans in SLI met een octacore i7. Zelfs dan duurt het een paar dagen om te renderen, gewoon puur om zo'n tech demo filmpje te maken. Ik denk niet dat de consoleversies of zelfs de PC-versie er zo uit gaat zien aangezien niemand zo'n systeem heeft en de game op minimaal 30 frames per SECONDE moet draaien.
Battlefield 4 draait 1080p en 60FPS op de nieuwe consoles. Wat je ziet is ingame ... dus het word door de FrostBite engine zelf gedaan. Komt niks aan te pas wat iets moet renderen. Dan heb je het over CGI scene's. Misleidend vind ik ze niet. Ik vind ze niet boeiend. Ik ga niet kijken hoe alles eruit ziet ... simpelweg omdat ik te druk bezig ben iedereen overhoop te knallen.
En wat denk je dat renderen is? Renderen is wat een game ook doet. Het betekent letterlijk het genereren van beelden. Voor CGI worden ook gewoon grafische engines gebruikt. In principe kun je elke engine gebruiken om te renderen. Het punt is dat je in een game minimaal 30 of 60fps wil. Bij 30fps betekent het dat je slechts 33 milliseconden hebt om een frame te maken. Als je iets pre rendert maakt het natuurlijk niet uit, want je slaat het op als een 'statisch' filmpje. Bij CGI in een film kan het bijvoorbeeld dagen duren om een paar frames te renderen. Omdat je veel meer tijd hebt, kunnen de beelden veel mooier zijn. Wat deze tech-demo's laten zien is slechts wat de engine kan. Dat betekent zeker niet dat hij dat kan op console hardware, laat staan met 30 of 60fps.