Zou echt zonde zijn als het Metro, Caspian, Grand Bazaar, ... wordt. Metro en Bazaar gaat zo kut worden met te veel mensen. Ook veel te saai en eenzijdig. Ze zouden imho al sowieso Kharg en Azadi terug moeten brengen.
Zoals ik dus al zei Waarom moeten die maps opnieuw opgebouwd worden, je hebt totaal of amper destructie op die mappen. Zo zonde. Echt jammer.
Wat zei je precies dan? Ach als ze opnieuw opbouwen is het wel tof. Wat als je binnen in Metro het plafond eruit kan schieten en daardoor op andere plekken naar boven of naar buiten kan? Dat lijkt me wel tof.
Denk dat er op metro niet zo heel veel te destroyen valt , je kan daar niet veel muren weg denken zonder meteen de hele flow van de map te veranderen
Ze zullen er vast wel wat op verzinnen, ik denk dat ze ook geen 1 op 1 remake gaan doen. Maar met de map als basis een map maken die aansluit bij de filosofie van DICE voor Battlefield 4. Wel opmerkelijk dat Microsoft ook hier timed exclusives heeft. Bij CoD hebben ze dat toch ook weer?
Ik denk dat bepaalde maps veel interessanter en leuker zijn voor console gebruikers, zoals bv. Kharg Island of Tehran highway. Je hebt zoveel plekken op die maps waar normaal vlaggen zouden staan, dan lijkt me dat leuker om te spelen dan een kleine map zoals Metro waar je echt al alles hebt gezien en die map is al oh-zo beperkt.
Ja gingen al steeds geruchten dat Activision en EA gingen switchen. Weet alleen niet hoe het met COD gaat zijn daar is nog niks over bekend volgens mij? Maar ja EA is nu bij MS en Activision nu bij Sony mbt Destiny.
Eigenlijk weet ik nog niet wat ik van Commander mode moet vinden. Blijft klote dat je nu op nóg meer dreigingen moet letten. Maar daarnaast vind ik het raar dat je dus in de pauze op school even een potje kan joinen en mensen kan killen etc. Heb je dadelijk 1000 kills zonder op de Xbox ook maar een potje te hebben gespeeld.
Mooi toch. Maar alleen de Tomahawk kan killen. De andere zijn meer deployments. Gelukkig kan je wel kiezen of je servers joined met of zonder Commander mode.