Premium voor Battlefield 4 komt waarschijnlijk een paar maanden later dan de echte gamerelease van Battlefield 4 uit. Het is dus geen extra game die je kunt pre-orderen. Dit was namelijk ook het geval bij Battlefield 3.
Oke heb het even nagevraagd en lijkt erop dat het idd zoals BF3 word. Wel apart want ik weet zeker dat ze eerder zeiden dat BF4 Premium editie gelijk op de release kon kopen. Heb ik ook nog gepost volgens mij en op de E3 zeiden ze ook zoiets. Maar als je dus pre ordered krijg je China Rising Expansion Pack dus erbij als die uitkomt. Dus zoals B2K in BF3. Zullen ze daarna wel weer Premium idd releasen.
Oke Krijg je bij de pre-order van de XboxOne editie, ook deze China Rising DLC erbij? Want ik zie op bol.com namelijk dat je alleen bij Xbox360,ps3 en PC de DLC erbij krijgt volgens de beschrijving... Maar het lijkt me eigenlijk wel logisch dat dit ook voor de XboxOne geldt..
Pff Operation Metro, was dat echt zo'n succes? Leuk om te doen voor een keer met 64 man. Ook leuk voor je stats
Ik vind het niks maar zie altijd genoeg volle servers met Metro. Ook als je een eigen server hebt. Zet het op Metro als eerste map en hij is gelijk vol. De map kan even leuk zijn als je een tijdje niet gespeeld hebt om even erin te komen met snel schieten etc maar na een potje heb ik het dan wel weer gezien.
Ik heb nog nooit Battlefield gespeeld, maar ben stiekem toch wel nieuwsgierig want bijna alles is tot nu toe positief!