Ik speel beide games niet, maar prefereren mensen nog steeds CoD boven BF? BF4 ziet er toch werkelijk waar absurd uit.
Smaken verschillen he, ik ben bij BF3 ook vrij definitief over gestapt. Daarvoor speelde ik ze om en om want toen kwamen ze ook nog niet gelijktijdig uit maar er zijn nog heel veel mensen die de CoD gameplay nog niet beu zijn, dus voorlopig verkoopt CoD nog beter Misschien dat het dit jaar eindelijk anders word, als je Ghosts naast BF4 ziet dan moet zelfs de meest hardcore CoD fan wel gaan twijfelen al maakt het allemaal ook geen bal uit, ze kunnen prima naast elkaar bestaan. Er zijn nog meer dan genoeg BF3 spelers online elke dag zelfs nu bijna 2 jaar na release
Het is een beetje appels met peren vergelijken voor mensen die veel FPS games spelen. Maar oppervlakkig en voor mensen die er nog niet zo in zitten zijn het natuurlijk heel vergelijkbare games. Moderne 1st person shooters die vooral MP gericht zijn.
Idd. Ze zitten in hetzelfde genre en beide zijn populair en dan krijg je gelijk als COD vs BF gedrag. Totdat je ze beide gespeeld hebt.
Ben benieuwd of BF4 ook te spelen is op Gamescom. 4 ( of 5?) jaar geleden was ik er en toen kon je er Bad Company 2 spelen die destijds nog uit moest komen. Sowieso benieuwd naar de nieuwe footage die ze gaan laten zien
Is wel jammer dat de x360 battlefield niet goed aankan, minder fps etc.. Zal dan waarschijnlijk ook zo zijn met BF4. Merk ik nu ook met BF3 op de x360, maar apart van dat een zeer goede game..
Ik ga echt niet 2x 40-60 euro uitgeven aan hetzelfde spel. Ik wacht wel lekker. Enige spel dat ik nu nog koop voor de 360 is GTA 5.
als je current gen koopt bij gamemania kun je die later inruilen en krijg je met 20 euro bijbetaling de next gen game mee