1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja hoefde ook niet veel aanpassingen eigenlijk.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mwoah ik zag nog wel iets in een indeling waarbij support ook weer medic is zoals in BFBC2

    omdat je met support toch minder snel van die heal treintjes hebt als met assaults

    maar ja dan moet de assault rifle klasse weer de ammo krijgen en moet alles weer schuiven etc etc

    het is eigenlijk ook wel prima zo, als de recon maar geen JDAM's ofzo krijgt zoals in BFBC2 . Die klasse moeten ze zo mobiel mogelijk houden
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik bedoelde de meer Engineer. Is toch de meest gebalanceerde class in BF3.
    Assault lijkt nu wel oplaadbare defibs te krijgen omdat een van de perks ze sneller laat opladen. Denk alleen dat we nu niet meer kunnen gaan spammen met de defibs wat een goed ding is
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mwoah ik weet niet of de engineer wel zo gebalanceerd is, stiekem denk ik dat hij wel iets overpowered is. Maar dat komt vooral omdat de mappen in BF3 niet heel veel medium en long rage gevechten hebben vaak

    het is toch vaak kort tot medium en dan heb je met je carbine of pdw helemaal niet zoveel nadeel t.o.v een assault rifle

    en dat zou eigenlijk de engineer z'n zwakte moeten zijn. Dat hij lichtere wapens draagt dan de assault

    maar omdat situaties waarin dat voordeel van een echte assault t.o.v een carbine zich echt doet gelden amper voorkomen knal je als een engineer er net zo makkelijk doorheen

    en daarnaast heb je dan je enorme voordeel dat je de 1 van de 2 klasses bent die voor geen enkel voertuig bang hoeft te zijn. Meer nog dan support met zn c4

    Tuurlijk is dat ook deels playstyle, als je het gevecht altijd opzoekt zul je ook altijd close range zitten maar toch.. Engineer heeft amper zwaktes
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2013
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daarom is me favoriete class ook Engineer. Heb nog prima wapens en hoef niet weg te rennen als ik een tank zie. Support gaat nu wel betere wapens krijgen las ik en met beter bedoel ik meer accuraat. Daarom speel ik altijd me de ASVAL met support tenminste nog een gun die accuraat is.

    Carbine gaat nu een soort van PDW worden die iedere class kan ze gebruiken. Dat was met de alpha zo dus niks is nog zeker.
     
  6. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik speel echt standaard assault. Ik ga vaak alleen de playlist in (echt waar, 90 "friends" en maar 4 ofzo spelen battlefield) en dan is het handig dat je voor jezelf kunt zorgen met medic kits.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik neig toch wel iets meer naar Engineer :+

    Multiplayer Score

    Assault 755,190
    Engineer 5,760,860
    Support 908,512
    Recon 659,931

    edit:// dit is duidelijker :+

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2013
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja op een vehicle map speel ik bijna altijd Engineer. Bazaar en Seine bijvoorbeeld is meer en mix omdat daar niet heel veel armor is. Zit zelf ook vaak in de tank en dat moet je ook Engineer spelen.
     
  9. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Assault 927,080
    Engineer 359,957
    Support 416,861
    Recon 421,782
    Vehicles 230,973

    Jij hebt met engineer meer gescoord dan ik in totaalXD
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Bazaar kunnen mijnen dan weer heel belangrijk zijn. En zowieso is anti-vehicle spelen daar erg belangrijk want hoe vaak heb je wel niet dat zo'n LAV de hele tunnel domineert

    Enige map waar ik me als engineer beetje nutteloos voel en dus of Recon of Support speel (afhankelijk van of de tegenstander al vast zit) is Metro

    Ik denk dat ik ook al heel wat meer uurtjes er in heb zitten. :+ Speel al regelmatig vanaf de launch en dat is al bijna 2 jaar geleden

    Laatste maanden speel ik eigenlijk niet echt meer, af en toe in t weekend nog eens maar zit toch al op 423 uur..

    http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Delphiki/stats/169858084/xbox/
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2013
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb wel meer iets punten met Assault maar meer service stars met Engineer. 100 revive punten blijft echt veel teveel.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja dat lokt ook zoveel onzinnige revives uit

    maar aan de andere kant gaan die service start bij engineer zo hard omdat je met vehicle disables en destroy ook enorm veel kan scoren
     
  13. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    [noparse]Probeer zo veel mogelijk met alle wapens/classes te spelen, maar toch de meste stars met Engineer omdat ik met mijn speelstijl op Conquest eigenlijk weinig keuze heb:
    Assault 619,625 (2*)
    Engineer 583,954 (4*)
    Support 389,952 (2*)
    Recon 469,076 (2*)[/noparse]

    En een vriend van me:
    [​IMG]
    Lijkt me duidelijk :+.



    Speel zo balanced dat ik de meeste kills met m'n knife heb:
    [​IMG]
    :cool:
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pff knifer. Schiet gewoon iemand aub. In die tijd dat jij naar hem toe loopt kan die mij nog neerschieten. :+

    [​IMG]
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Precies, knifen is alleen maar zinloze meters maken.

    z.s.m omleggen en doorlopen :D

    En die vriend van je moet echt eens een andere klasses gaan spelen want na 800+ uur spelen en een win/loss van onder de 1 moet het toch wel duidelijk zijn dat support niet echt zijn sterke punt is :+
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben trots op me 34 knife kills. Allemaal gedaan wanneer het me laatste redmiddel was. :+
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heeft iemand BF4 ook gepre-orderd bij Bol.com? Hij was toen voor 40 euro verkrijgbaar. Zelf was ik helemaal vergeten dat ik em had gepreorderd :+

    Heb dus vandaag de Air Vehicle DLC code gekregen, maar heb ten eerste geen 360 meer en haal em sowieso niet op current gen. Kan ik wel annuleren nu ze de codes verstuurd hebben?

    Oh laat maar. Kan gewoon annuleren.
     
  20. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan gewoon de game annuleren, ik heb ook zo code gekregen.

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
     

Deel Deze Pagina