Ik weet niet hoe het op PC is maar op de 360 vind ik het altijd wat wisselvallig lijken ene keer ben je dood voordat je het door hebt als je in de shit spawned en de andere keer zie je iemand een heel magazijn op je legen maar krijg je even rustig de tijd om hem (onterecht dus) neer te schieten
Als je spawned heb je paar seconde protectie dit is weg zodra je beweegt maar je kan wel kijken. Dus je spawnt kijkt rond en begint te schieten. handig tipje
Dat heb ik in 400+ uur spelen nou echt nooit door gehad, dacht altijd dat het zo inconsistent als de pest was
Ach zijn zoveel dingen die ik nu nog pas leer. Bijvoorbeeld als je neergeschoten word en je word dan gerevived dan kijk je altijd de kant op van waar je bent neergeschoten. Of als je een vlag pakt en hij piept als die vol is betekend dat er geen tegenstander op de vlag is. Piept die niet zit er nog een op vlag.
dat laatste weet ik donders goed als je vlag niet piept maar wel oploopt zitten er nog tegenstanders in vlag range maar ben jij met meer of ben je dichterbij de vlag al geloof ik dat dat piepen niet werkt als je prone bent
Hoelang is die delay dan ongeveer op de defibs? Ik heb geen zin om hier uren materiaal voor te kijken
Duurde nu wel zeker 4/5 seconden voordat die weer wat kon doen volgens mij. Video van het soldier menu. Carbine, DMR, Shotgun voor alle klasses naast hun gewone class wapen. PDW alleen voor Engineer.
Er is inderdaad wel veel uit BF3, maar dat maakt mij geen balletje uit want dat was naar mijn idee toch al met afstand de beste shooter op de 360 Verder zie ik toch ook genoeg (kleine) nieuwe dingen zoals ribbons per vehicle i.p.v. air/ground/transport, vehicle damage met rifles en de grondmeter die hij op 9:10 gebruikt lijkt me ook reuze handig. En natuurlijk dat het er gewoon veel beter uitziet. Eindelijk fatsoenlijke struiken, ik moet nog altijd lachen van die gedrochtelijke 2D bomen op Kharg Island