Ja heb medal of honor warfighter speciaal bewaard omdat die beta acces erbij zat. Zal je zien dat ze helemaal geen beta gaan doen. Ookal zou dat vaag zijn aangezien ze hem bij die game erbij deeden. EDIT: Oh niks van meegekregen van Oktober.
Jaa dat is ook zo, In die nieuwe mode met die bom. Als je ermee het water in gaat blijft de bom ook drijven als je dan neergeschoten word. niet dat hij dan ergens spawned opnieuw ofzo. haha zag alweer een animatie bug tijdens zwemmen, benen die doorelkaar gingen.
Jaa same here CQ blijft het leukst. Maar die nieuwe bom mode kan voor wat leuke afwisseling gaan zorgen
Hehe eindelijk heeft DICE zelf de Levolution video geupload. Dat stukje met die trein deur moet nog steeds lachen.
Pff, wat ziet deze game er toch bruut uit zeg....zou de game graag willen spelen...helaas suck ik gigantisch in deze game. Dankzij PS Plus deel 3 gratis kunnen downloaden en dus proberen, maar ik kan dit gewoon niet...
Dat is het mooie van Battlefield als je niet goed bent kan je nog steeds goede scores halen door slim te spelen
Kennen jullie deze nog van de SP reveal. Deze zit ook in de MP als een sidearm. 3 rounds en doen wel iets minder damage dan een gewone shotgun. De naam is ook tof. Shorty 12g haha. Ga ik zeker wel mee rondlopen.